Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow
W maju 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał magazyn „Na Żywo”.
Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2014 roku względem maja 2013 roku zmalała o 1,38 proc. i wyniosła 569 871 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny spadek w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6 proc. do 311 512 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 226 042 egz., po wzroście o 1,86 proc.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 8,74 proc. do 175 755 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 729 878 | 569 871 | 569 871 | 759 784 | 577 871 | 577 852 |
Twoje Imperium | 405 172 | 311 512 | 311 512 | 402 054 | 293 882 | 293 882 |
Rewia | 318 925 | 226 042 | 226 042 | 318 136 | 221 917 | 221 917 |
Świat & Ludzie | 302 462 | 196 414 | 196 414 | 287 470 | 188 269 | 188 269 |
Na Żywo | 273 722 | 175 755 | 175 755 | 263 398 | 161 636 | 161 636 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,42 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Świat & Ludzie” - było to 2,64 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 729 878 | 569 871 | 569 871 | 760 689 | 576 546 | 576 546 |
Twoje Imperium | 405 172 | 311 512 | 311 512 | 420 161 | 298 331 | 298 331 |
Rewia | 318 925 | 226 042 | 226 042 | 325 326 | 220 436 | 220 436 |
Świat & Ludzie | 302 462 | 196 414 | 196 414 | 305 423 | 201 747 | 201 747 |
Na Żywo | 273 722 | 175 755 | 175 755 | 277 925 | 176 301 | 176 301 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Życie na Gorąco” na minusie wśród tygodników yellow