Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery
Kobiety są o połowę mniej skłonne od mężczyzn do czytania newsletterów otrzymywanych na skrzynkę pocztową. Częściej też rezygnują z subskrypcji tego typu usług.
Z badania przeprowadzonego przez specjalizującą się w e-mailowym marketingu firmę Emailvision wynika, że tylko 10 procent kobiet otwiera i czyta newslettery, w porównaniu do 20 procent mężczyzn.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zdecydowanie większy odsetek kobiet (17 procent) niż mężczyzn (7 procent) zdecydował się także na anulowanie swoich subskrypcji do cyfrowych biuletynów.
Jako główny powód takiego postępowania kobiety najczęściej wskazywały na zaśmiecanie ich skrzynek, podczas gdy mężczyźni twierdzili, że otrzymywane treści nie były dla nich interesujące.
Jednocześnie 90 procent ogółu badanych wyraziło chęć otrzymywania bardziej spersonalizowanych newsletterów od swoich ulubionych marek z indywidualnie dopasowanymi informacjami.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery