SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki telewizyjne w 2012: „Tele Tydzień” liderem, tylko „Program TV” ze wzrostem

W 2012 roku prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskał jedynie „Program TV”, a zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku uplasowała się na poziomie 984 323 egz., co oznacza spadek względem 2011 roku o 3,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 5,39 proc., sprzedając się średnio w liczbie 408 145 egz.

Z czwartego na trzecie miejsce awansował „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała w analizowanym okresie o 9,14 proc. do 187 144 egz.

Najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,07 proc. zmniejszył się wynik również wydawanego przez Wydawnictwo Bauer pisma „Kurier TV”. Średnia sprzedaż tego tygodnika w 2012 roku wyniosła 183 072 egz. Pismo to tym samym spadło w rankingu z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu przedostatnim magazyn „Program TV” (Press-Media). Jego wynik w analizowanym miesiącu poszedł do góry o 2,28 proc. do 118 412 egz.

Wirtualnemedia.pl rok
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 984323 1020108
To & Owo 408145 431403
Tele Max 187144 205963
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 183072 208197
Super TV 171043 192441
Program TV 118412 115775
Teleprogramy 36464 37105


W grudniu 2012 roku także pozycję lidera zajął „Tele Tydzień” (spadek sprzedaży względem grudnia 2011 roku o 6,32 proc. do poziomu 1 050 177 egz.), a drugie miejsce należało do „To & Owo” (421 554 egz.; w dół o 6,74 proc.). Na ostatnim miejscu podium znalazł się tutaj już jednak „Kurier TV” (186 331 egz.; - o 6,40 proc.).

Także i w tym okresie jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,11 proc.) pochwalić się mógł „Program TV”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Tele Max” - było to 10,39 proc.

Wirtualnemedia.pl grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 1050177 1121017
To & Owo 421554 452035
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 186331 199070
Tele Max 183685 204976
Super TV 169636 187178
Program TV 131666 127697
Teleprogramy 37901 40647

Tygodnik "Kropka TV" (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne w 2012: „Tele Tydzień” liderem, tylko „Program TV” ze wzrostem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olivka
Jerry (gdzie się ukrywasz?) powinien to skomentować: i co na to menedżerowie Bauera z bożej łaski? Może zrobią kolejną czystkę, jak kiedyś Adaś Wilk? Wtedy od razu spadło o 25 proc.
Teraz wystarczy jeszcze przypomnieć średnie sprzedaże "sprzed ery Adasia": TT - 2 mln, T&O 700 tys., TŚ 500 tys., Kurier - 400 tys., Max - 350 tys, Superak 350-400 tys.
I wszystko jasne.
0 0
odpowiedź
User
Daro
A jaka sprzedaż ma kropka?
0 0
odpowiedź
User
salo
Podobnie jak Daro też chciałbym wiedzieć jak sprzedaje się Kropka.tv. możliwe, że to najlepiej sprzedający się tygodnik telewizyjny w Polsce. I chyba najlepszy na rynku
0 0
odpowiedź