SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjna kampania wspiera specjalne wydanie „Twojego Stylu” – „Kobieta w Biznesie”

Na rynku ukazało się wydanie specjalne „Twojego Stylu" – „Kobieta w biznesie" (Wydawnictwo Bauer). Na okładkę trafiła Anna Lewandowska. Numer zawiera wywiady, raporty i teksty poświęcone prowadzeniu firm. Magazyn jest skierowany do kobiet, które już prowadzą swoje biznesy, ale także dla tych, które dopiero rozważają taki krok.

W numerze znalazł się m. in. wywiad z okładkową gwiazdą Anną Lewandowską o jej funkcjonowaniu w świecie biznesu, trudach i satysfakcji, łączeniu ról i samorealizacji („Inwestuję w to, co rozumiem i kocham"). Inni rozmówcy magazynu to m.in. Olga Kozierowska, Jacek Santorski, Bianka Siwińska i Jacek Jakubowski. Czytelniczki znajdą też raporty: „Praca hybrydowa – nasza przyszłość" oraz „Sztuczna inteligencja – czy jest się czego bać", a także poradniki: „Jak stworzyć dobrą nazwę dla firmy", „Dlaczego warto korzystać ze szkoleń", „Jak bezstresowo działać w sieci" i „Jak zorganizować biuro w domu i pracę zdalną".

Wydawca informuje, że „Twój Styl" – „Kobieta w biznesie" jest pismem dla kobiet, które są właścicielkami firm, liderkami, zajmują wysokie stanowiska, ale także do tych, które stoją na progu decyzji o zaangażowaniu się w biznes lub robią na tej drodze pierwsze kroki, związanych z dużymi, ale także małymi przedsiębiorstwami, firmami rodzinnymi. - Z ekspertami i praktykami rozmawiamy o tym, czego kobiety potrzebują, aby zaistnieć i rozwijać się w biznesie, egzekwować swoje prawo do równego traktowania, doskonalić umiejętności (także miękkie) pomocne w tworzeniu firm, zarządzaniu nimi. Piszemy o pokonywaniu ograniczeń i zarządzaniu sukcesem - również w szczególnym okresie pandemii. Na stronach „Twojego Stylu" – „Kobieta w biznesie" są także praktyczne rady dotyczące funkcjonowania firmy orz raporty pomagające wyobrazić sobie niedaleką przyszłość i znaleźć w niej swoje miejsce oraz inspirujące i motywujące teksty w dziale psychologicznym, np. o roli intuicji w biznesie - mówi redaktor prowadząca magazynu, Agnieszka Litorowicz Siegert.

Wydanie specjalne jest wspierane kampanią reklamową w TV, mediach społecznościowych, w magazynach Wydawnictwa Bauer. Cena magazynu wynosi 14,99 zł, a objętość 140 stron.

W maju br. średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” wyniosła 75 919 egz., miesięcznik był liderem segmentu - wynika z badania firmy PBC.

 

 

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania wspiera specjalne wydanie „Twojego Stylu” – „Kobieta w Biznesie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teleman
Ale co ona może wiedzieć ,przecież gdyby nie Robert to by nie robiła żadnych biznesów tylko siedziała na kasie w biedrze
0 0
odpowiedź