SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Twist” zyskał najwięcej, mocno w dół tytuły Ringiera

“Bravo Girl” i “Fun Club” to jedyne tytuły młodzieżowe, które zanotowały w kwietniu br. wzrosty sprzedaży. Pozostałe pisma straciły, a największymi spadkami dotknięte zostały “Popcorn” i “Dziewczyna”.

Liderem pozostaje dwutygodnik “Bravo” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 196 144 egz. i była o 0,9 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn “Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 104 201 egz., który zanotował wzrost o 6,9 proc. Do końca marca br. tytuł ten był dwutygodnikiem, zaś od kwietnia jest on miesięcznikiem (więcej na ten temat).

Na podium uplasował się jeszcze jeden magazyn Bauera - miesięcznik “Twist” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w czwartym miesiącu br. wzrosła najbardziej w zestawieniu, bo o 23,9 proc. i wyniosła 83 190 egz.

Najwięcej w rankingu stracił wydawany przez Ringier Axel Springer Polska “Popcorn”, plasujący się na pozycji piątej. Wynik tego miesięcznika poszedł w dół aż o 53,3 proc. i wyniósł 42 387 egz. Sporo (38,4 proc.) stracił też drugi młodzieżowy miesięcznik Springera - “Dziewczyna”, która zajęła ostatnie miejsce (jej wynik to 39 757  egz.).

Aby poprawić rentowność obu tych pism, wydawca zdecydował się na połączenie ich redakcji od kwietnia br. (dowiedz się więcej). Dodatkowo od majowego numeru “Dziewczyna” ukazuje się wyłącznie w wersji z gadżetami, która dotychczas osiągała wyższe wyniki sprzedaży (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl kwiecień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 196 144 197 941
Bravo Girl 104 201 97 452
Twist 83 190 67 116
Fun Club 76 974 115 616
Popcorn 42 387 90 753
13 Magazyn Nastolatki 41 997 63 242
Dziewczyna 39 575 64 295


Porównując dane z kwietnia r. do danych z marca br. widać, że największy wzrost (o 50,8 proc.) zanotowało “Bravo Girl”, a największy spadek (o 25,8 proc.) dotknął miesięcznika “Popcorn”. 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP kwiecień marzec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 196 144 191 472
Bravo Girl 104 201 69 119
Twist 83 190 68 757
Fun Club 76 974 85 792
Popcorn 42 387 57 110
13 Magazyn Nastolatki 41 997 54 501
Dziewczyna 39 575 43 675

“Bravo” to dwutygodnik. Pozostałe tytuły prezentowane w rankingu to miesięczniki.

Dołącz do dyskusji: “Twist” zyskał najwięcej, mocno w dół tytuły Ringiera

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EliMarmur
A jak Sexolatka od Bauera?
0 0
odpowiedź
User
Pecunia
czy Dziewczyna zje Popcorn? :)
0 0
odpowiedź