„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 64 030 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 36,95 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 52,46 proc. do poziomu 36 370 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 34,14 proc. do 35 273 egz.
Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 58,16 proc. i wyniosła 28 208 egz.
ZKDP |
sierpień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
129 823 |
64 030 |
64 030 |
169 973 |
101 562 |
101 562 |
Fun Club |
74 986 |
36 370 |
36 370 |
99 990 |
76 496 |
76 496 |
Twist |
87 986 |
35 273 |
35 273 |
84 991 |
53 558 |
53 558 |
Bravo Girl |
54 991 |
28 208 |
28 208 |
89 906 |
67 423 |
67 423 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 78,28 proc. - pochwalić się mógł Twist”. Również i w tym ujęciu najwięcej straciło „Bravo Girl” - było to 11,01 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
129 823 |
64 030 |
64 030 |
129 981 |
66 027 |
66 027 |
Fun Club |
74 986 |
36 370 |
36 370 |
74 944 |
29 739 |
29 739 |
Twist |
87 986 |
35 273 |
35 273 |
54 990 |
19 785 |
19 785 |
Bravo Girl |
54 991 |
28 208 |
28 208 |
54 981 |
31 699 |
31 699 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych