SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych

W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 64 030 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 36,95 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 52,46 proc. do poziomu 36 370 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 34,14 proc. do 35 273 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 58,16 proc. i wyniosła 28 208 egz.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

129 823

64 030

64 030

169 973

101 562

101 562

Fun Club

74 986

36 370

36 370

99 990

76 496

76 496

Twist

87 986

35 273

35 273

84 991

53 558

53 558

Bravo Girl

54 991

28 208

28 208

89 906

67 423

67 423

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 78,28 proc. - pochwalić się mógł Twist”. Również i w tym ujęciu najwięcej straciło „Bravo Girl” - było to 11,01 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

129 823

64 030

64 030

129 981

66 027

66 027

Fun Club

74 986

36 370

36 370

74 944

29 739

29 739

Twist

87 986

35 273

35 273

54 990

19 785

19 785

Bravo Girl

54 991

28 208

28 208

54 981

31 699

31 699

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edd
jeszcze tyle ćwierć mózgów zostało ?????? zgroza
0 0
odpowiedź