TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 4 do 10 maja 2015 roku zwiększył się o 0,96 pkt. proc. do 12,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak wzrósł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,33 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,98 proc., po wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,32 proc.; w dół o 0,67 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,62 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TVN24 (3,55 proc.; + 0,71 pkt. proc.), Puls 2 (1,39 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,11 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
27.04 - 03.05.2015 r. |
04.05 - 10.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
760 793 |
11,88% |
787 675 |
12,84% |
2 |
Polsat |
777 547 |
12,14% |
756 441 |
12,33% |
3 |
TVN |
670 870 |
10,48% |
673 423 |
10,98% |
4 |
TVP2 |
639 591 |
9,99% |
571 639 |
9,32% |
5 |
TVP INFO |
212 151 |
3,31% |
222 056 |
3,62% |
6 |
TVN24 |
181 842 |
2,84% |
217 884 |
3,55% |
7 |
TVN7 |
223 128 |
3,48% |
203 628 |
3,32% |
8 |
TV4 |
202 561 |
3,16% |
186 290 |
3,04% |
9 |
TV PULS |
191 148 |
2,99% |
162 751 |
2,65% |
10 |
Polsat2 |
89 633 |
1,40% |
89 389 |
1,46% |
11 |
Puls 2 |
81 755 |
1,28% |
85 156 |
1,39% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
84 302 |
1,32% |
81 095 |
1,32% |
13 |
TVP Seriale |
81 524 |
1,27% |
79 934 |
1,30% |
14 |
Polsat News |
65 683 |
1,03% |
68 102 |
1,11% |
15 |
TV6 |
72 353 |
1,13% |
67 257 |
1,10% |
16 |
TVP Regionalna |
61 370 |
0,96% |
60 831 |
0,99% |
17 |
TVP Rozrywka |
81 204 |
1,27% |
58 243 |
0,95% |
18 |
Polo TV |
58 458 |
0,91% |
47 375 |
0,77% |
19 |
Nickelodeon |
51 137 |
0,80% |
47 084 |
0,77% |
20 |
ATM Rozrywka |
46 546 |
0,73% |
45 128 |
0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,41 pkt. proc. do 13,92 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,49 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 1,15 proc., wyniósł 9,40 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,61 pkt. proc. do 8,15 proc.).
Wszyscy 16-49 |
27.04 - 03.05.2015 r. |
04.05 - 10.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
337 480 |
13,51% |
339 171 |
13,92% |
2 |
TVN |
301 111 |
12,05% |
304 432 |
12,49% |
3 |
TVP1 |
206 020 |
8,25% |
229 040 |
9,40% |
4 |
TVP2 |
218 739 |
8,76% |
198 721 |
8,15% |
5 |
TV4 |
87 743 |
3,51% |
86 712 |
3,56% |
6 |
TVN7 |
94 459 |
3,78% |
82 944 |
3,40% |
7 |
TV PULS |
88 823 |
3,56% |
81 805 |
3,36% |
8 |
TVN24 |
57 204 |
2,29% |
74 608 |
3,06% |
9 |
TVP INFO |
35 275 |
1,41% |
41 350 |
1,70% |
10 |
Puls 2 |
38 123 |
1,53% |
37 421 |
1,54% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
39 045 |
1,56% |
36 513 |
1,50% |
12 |
TVP Seriale |
34 261 |
1,37% |
35 407 |
1,45% |
13 |
Polsat2 |
33 825 |
1,35% |
34 592 |
1,42% |
14 |
Polo TV |
39 822 |
1,59% |
32 531 |
1,33% |
15 |
TV6 |
33 925 |
1,36% |
32 156 |
1,32% |
16 |
TVP Rozrywka |
26 610 |
1,07% |
22 891 |
0,94% |
17 |
Eska TV |
21 554 |
0,86% |
22 359 |
0,92% |
18 |
TVN Style |
23 813 |
0,95% |
22 041 |
0,90% |
19 |
Polsat News |
19 941 |
0,80% |
20 852 |
0,86% |
20 |
ATM Rozrywka |
20 955 |
0,84% |
20 748 |
0,85% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych