TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 października 2015 roku zwiększył się o 0,43 pkt. proc. do 12,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,20 pkt. proc. i wyniósł 11,86 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,87 proc., po spadku o 0,58 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,15 proc.; w dół o 0,44 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się o 0,79 pkt. proc. do 43,57 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,08 proc.; + 0,99 pkt. proc.), TV4 (3,66 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVN24 (3,62 proc.; + 0,57 pkt. proc.), Polsat News (1,29 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TV6 (1,28 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,09 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
12.10 - 18.10.2015 r. |
19.10 - 25.10.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
825 531 |
12,26% |
850 524 |
12,69% |
2 |
Polsat |
811 658 |
12,06% |
794 764 |
11,86% |
3 |
TVN |
770 717 |
11,45% |
728 632 |
10,87% |
4 |
TVP2 |
578 259 |
8,59% |
546 104 |
8,15% |
5 |
TVP INFO |
208 183 |
3,09% |
273 671 |
4,08% |
6 |
TV4 |
242 653 |
3,60% |
245 022 |
3,66% |
7 |
TVN24 |
205 195 |
3,05% |
242 744 |
3,62% |
8 |
TVN7 |
227 506 |
3,38% |
212 031 |
3,16% |
9 |
TV PULS |
207 845 |
3,09% |
206 536 |
3,08% |
10 |
Puls 2 |
109 689 |
1,63% |
100 726 |
1,50% |
11 |
TVP Seriale |
98 196 |
1,46% |
98 548 |
1,47% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
102 757 |
1,53% |
98 492 |
1,47% |
13 |
Polsat2 |
90 311 |
1,34% |
91 375 |
1,36% |
14 |
Polsat News |
64 309 |
0,96% |
86 740 |
1,29% |
15 |
TV6 |
80 740 |
1,20% |
86 054 |
1,28% |
16 |
TVP Regionalna |
68 600 |
1,02% |
74 059 |
1,11% |
17 |
TVP Rozrywka |
73 365 |
1,09% |
69 020 |
1,03% |
18 |
Polo TV |
55 228 |
0,82% |
51 135 |
0,76% |
19 |
Stopklatka |
56 578 |
0,84% |
50 941 |
0,76% |
20 |
Nickelodeon |
51 570 |
0,77% |
46 963 |
0,70% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,11 pkt. proc. do 13,11 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 1,05 pkt. proc. do 12,80 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,56 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,27 pkt. proc. do 7,01 proc.).
Wszyscy 16-49 |
12.10 - 18.10.2015 r. |
19.10 - 25.10.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
350 610 |
13,00% |
349 885 |
13,11% |
2 |
TVN |
373 562 |
13,85% |
341 642 |
12,80% |
3 |
TVP1 |
227 178 |
8,42% |
228 560 |
8,56% |
4 |
TVP2 |
196 351 |
7,28% |
187 022 |
7,01% |
5 |
TV4 |
109 984 |
4,08% |
105 253 |
3,94% |
6 |
TV PULS |
97 303 |
3,61% |
102 216 |
3,83% |
7 |
TVN7 |
101 174 |
3,75% |
97 708 |
3,66% |
8 |
TVN24 |
62 834 |
2,33% |
84 972 |
3,18% |
9 |
TVP INFO |
33 109 |
1,23% |
50 766 |
1,90% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
48 032 |
1,78% |
48 194 |
1,81% |
11 |
Puls 2 |
51 858 |
1,92% |
46 872 |
1,76% |
12 |
TVP Seriale |
46 346 |
1,72% |
46 584 |
1,75% |
13 |
TV6 |
37 680 |
1,40% |
44 340 |
1,66% |
14 |
Polsat2 |
38 129 |
1,41% |
34 492 |
1,29% |
15 |
Polo TV |
33 456 |
1,24% |
31 285 |
1,17% |
16 |
Polsat News |
19 205 |
0,71% |
28 180 |
1,06% |
17 |
TVP Rozrywka |
29 200 |
1,08% |
27 256 |
1,02% |
18 |
Stopklatka |
24 046 |
0,89% |
24 169 |
0,91% |
19 |
ATM Rozrywka |
21 160 |
0,78% |
21 788 |
0,82% |
20 |
TVN Style |
25 618 |
0,95% |
21 750 |
0,81% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia