TVP1 na czele, Polsat znów przed TVN w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 lutego 2016 roku zwiększył się o 0,50 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,02 proc., po stracie o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,67 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,76 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP ABC (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
01.02.2016 - 07.02.2016 |
08.02.2016 - 14.02.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
849 428 |
12,17% |
889 381 |
12,67% |
2 |
Polsat |
749 654 |
10,74% |
757 128 |
10,79% |
3 |
TVN |
708 095 |
10,15% |
703 376 |
10,02% |
4 |
TVP2 |
612 051 |
8,77% |
608 464 |
8,67% |
5 |
TV4 |
234 859 |
3,37% |
235 221 |
3,35% |
6 |
TVN24 |
239 047 |
3,43% |
232 471 |
3,31% |
7 |
TV PULS |
224 354 |
3,22% |
223 180 |
3,18% |
8 |
TVP INFO |
216 159 |
3,10% |
216 103 |
3,08% |
9 |
TVN7 |
223 385 |
3,20% |
200 417 |
2,86% |
10 |
Puls 2 |
118 139 |
1,69% |
123 638 |
1,76% |
11 |
TTV |
122 831 |
1,76% |
117 291 |
1,67% |
12 |
TV6 |
127 045 |
1,82% |
112 304 |
1,60% |
13 |
TVP Seriale |
96 173 |
1,38% |
103 445 |
1,47% |
14 |
Polsat2 |
110 525 |
1,58% |
100 825 |
1,44% |
15 |
TVP Rozrywka |
82 266 |
1,18% |
75 805 |
1,08% |
16 |
TVP3 |
73 568 |
1,05% |
72 226 |
1,03% |
17 |
Stopklatka |
63 107 |
0,90% |
68 054 |
0,97% |
18 |
Polsat News |
67 842 |
0,97% |
67 195 |
0,96% |
19 |
TVP ABC |
62 073 |
0,89% |
64 822 |
0,92% |
20 |
Polo TV |
53 232 |
0,76% |
60 034 |
0,86% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,12 pkt. proc. do 12,71 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział uplasował się na poziomie 12,59 proc., po spadku o 0,04 pkt. proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,49 proc., po wzroście o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,15 pkt. proc. do 7,45 proc.).
Wszyscy 16-49 |
01.02.2016 - 07.02.2016 |
08.02.2016 - 14.02.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
341 182 |
12,59% |
340 128 |
12,71% |
2 |
TVN |
342 151 |
12,63% |
336 782 |
12,59% |
3 |
TVP1 |
221 689 |
8,18% |
227 053 |
8,49% |
4 |
TVP2 |
197 845 |
7,30% |
199 289 |
7,45% |
5 |
TV4 |
103 716 |
3,83% |
101 266 |
3,78% |
6 |
TV PULS |
99 277 |
3,66% |
93 036 |
3,48% |
7 |
TVN7 |
91 571 |
3,38% |
79 462 |
2,97% |
8 |
TVN24 |
64 316 |
2,37% |
58 331 |
2,18% |
9 |
Puls 2 |
55 184 |
2,04% |
57 075 |
2,13% |
10 |
TTV |
57 359 |
2,12% |
53 632 |
2,00% |
11 |
TVP Seriale |
48 644 |
1,80% |
51 097 |
1,91% |
12 |
TV6 |
60 281 |
2,23% |
50 198 |
1,88% |
13 |
Polsat2 |
38 813 |
1,43% |
37 381 |
1,40% |
14 |
Polo TV |
36 016 |
1,33% |
37 171 |
1,39% |
15 |
TVP INFO |
30 146 |
1,11% |
30 419 |
1,14% |
16 |
TVP Rozrywka |
32 068 |
1,18% |
29 779 |
1,11% |
17 |
TVN Style |
20 262 |
0,75% |
27 055 |
1,01% |
18 |
ATM Rozrywka |
28 246 |
1,04% |
26 099 |
0,98% |
19 |
Polsat Film |
23 250 |
0,86% |
24 318 |
0,91% |
20 |
Fokus TV |
28 235 |
1,04% |
22 879 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 na czele, Polsat znów przed TVN w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem tygodnia