SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 na czele, Polsat znów przed TVN w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 lutego 2016 roku zwiększył się o 0,50 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,02 proc., po stracie o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,67 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,76 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP ABC (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

01.02.2016 - 07.02.2016

08.02.2016 - 14.02.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

849 428

12,17%

889 381

12,67%

2

Polsat

749 654

10,74%

757 128

10,79%

3

TVN

708 095

10,15%

703 376

10,02%

4

TVP2

612 051

8,77%

608 464

8,67%

5

TV4

234 859

3,37%

235 221

3,35%

6

TVN24

239 047

3,43%

232 471

3,31%

7

TV PULS

224 354

3,22%

223 180

3,18%

8

TVP INFO

216 159

3,10%

216 103

3,08%

9

TVN7

223 385

3,20%

200 417

2,86%

10

Puls 2

118 139

1,69%

123 638

1,76%

11

TTV

122 831

1,76%

117 291

1,67%

12

TV6

127 045

1,82%

112 304

1,60%

13

TVP Seriale

96 173

1,38%

103 445

1,47%

14

Polsat2

110 525

1,58%

100 825

1,44%

15

TVP Rozrywka

82 266

1,18%

75 805

1,08%

16

TVP3

73 568

1,05%

72 226

1,03%

17

Stopklatka

63 107

0,90%

68 054

0,97%

18

Polsat News

67 842

0,97%

67 195

0,96%

19

TVP ABC

62 073

0,89%

64 822

0,92%

20

Polo TV

53 232

0,76%

60 034

0,86%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,12 pkt. proc. do 12,71 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział uplasował się na poziomie 12,59 proc., po spadku o 0,04 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,49 proc., po wzroście o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,15 pkt. proc. do 7,45 proc.).

Wszyscy 16-49

01.02.2016 - 07.02.2016

08.02.2016 - 14.02.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

341 182

12,59%

340 128

12,71%

2

TVN

342 151

12,63%

336 782

12,59%

3

TVP1

221 689

8,18%

227 053

8,49%

4

TVP2

197 845

7,30%

199 289

7,45%

5

TV4

103 716

3,83%

101 266

3,78%

6

TV PULS

99 277

3,66%

93 036

3,48%

7

TVN7

91 571

3,38%

79 462

2,97%

8

TVN24

64 316

2,37%

58 331

2,18%

9

Puls 2

55 184

2,04%

57 075

2,13%

10

TTV

57 359

2,12%

53 632

2,00%

11

TVP Seriale

48 644

1,80%

51 097

1,91%

12

TV6

60 281

2,23%

50 198

1,88%

13

Polsat2

38 813

1,43%

37 381

1,40%

14

Polo TV

36 016

1,33%

37 171

1,39%

15

TVP INFO

30 146

1,11%

30 419

1,14%

16

TVP Rozrywka

32 068

1,18%

29 779

1,11%

17

TVN Style

20 262

0,75%

27 055

1,01%

18

ATM Rozrywka

28 246

1,04%

26 099

0,98%

19

Polsat Film

23 250

0,86%

24 318

0,91%

20

Fokus TV

28 235

1,04%

22 879

0,86%

 

Dołącz do dyskusji: TVP1 na czele, Polsat znów przed TVN w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem tygodnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl