TVN przed Polsatem, liderem TVP1
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 lutego do 1 marca 2015 roku zwiększył się o 0,75 pkt. proc. do 13,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 11,23 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasowała się Telewizja Polsat, która tydzień wcześniej była druga. Wynik tej stacji to 11,15 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,51 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 45,06 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,12 pkt. proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,50 proc.; + 0,24 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TTV (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polo TV (0,87 proc.; + 0,09 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
16.02 - 22.02.2015 r. |
23.02 - 01.03.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
889 027 |
12,42% |
939 781 |
13,17% |
2 |
TVN |
784 697 |
10,96% |
801 257 |
11,23% |
3 |
Polsat |
796 814 |
11,13% |
795 404 |
11,15% |
4 |
TVP2 |
674 940 |
9,43% |
678 914 |
9,51% |
5 |
TVN7 |
233 116 |
3,26% |
249 563 |
3,50% |
6 |
TVP INFO |
225 481 |
3,15% |
213 086 |
2,99% |
7 |
TV4 |
222 245 |
3,10% |
210 465 |
2,95% |
8 |
TV PULS |
233 666 |
3,26% |
206 788 |
2,90% |
9 |
TVN24 |
192 051 |
2,68% |
190 980 |
2,68% |
10 |
Puls 2 |
125 193 |
1,75% |
118 666 |
1,66% |
11 |
Polsat2 |
107 575 |
1,50% |
104 680 |
1,47% |
12 |
TVP Seriale |
104 747 |
1,46% |
104 553 |
1,47% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
97 568 |
1,36% |
101 368 |
1,42% |
14 |
TV6 |
86 682 |
1,21% |
89 788 |
1,26% |
15 |
TVP Rozrywka |
81 838 |
1,14% |
73 340 |
1,03% |
16 |
TVP Regionalna |
69 009 |
0,96% |
70 116 |
0,98% |
17 |
Polsat News |
66 335 |
0,93% |
68 050 |
0,95% |
18 |
Polo TV |
56 126 |
0,78% |
62 112 |
0,87% |
19 |
Stopklatka |
59 314 |
0,83% |
61 615 |
0,86% |
20 |
Nickelodeon |
60 202 |
0,84% |
57 766 |
0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,10 pkt. proc. do 13,31 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,63 pkt. proc. do 12,98 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - wzrost udziału o 0,90 pkt. proc. do 9,10 proc. udziału. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,17 pkt. proc. do 8,26 proc.).
Wszyscy 16-49 |
16.02 - 22.02.2015 r. |
23.02 - 01.03.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
376 185 |
13,41% |
372 994 |
13,31% |
2 |
TVN |
346 430 |
12,35% |
363 573 |
12,98% |
3 |
TVP1 |
230 010 |
8,20% |
254 794 |
9,10% |
4 |
TVP2 |
226 957 |
8,09% |
231 505 |
8,26% |
5 |
TV PULS |
112 829 |
4,02% |
102 878 |
3,67% |
6 |
TVN7 |
89 304 |
3,18% |
93 677 |
3,34% |
7 |
TV4 |
96 087 |
3,42% |
92 150 |
3,29% |
8 |
TVN24 |
59 850 |
2,13% |
55 010 |
1,96% |
9 |
Puls 2 |
54 742 |
1,95% |
53 931 |
1,93% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 762 |
1,63% |
47 380 |
1,69% |
11 |
TVP Seriale |
44 053 |
1,57% |
42 304 |
1,51% |
12 |
Polsat2 |
41 380 |
1,47% |
41 518 |
1,48% |
13 |
TV6 |
44 715 |
1,59% |
39 855 |
1,42% |
14 |
Polo TV |
33 875 |
1,21% |
39 322 |
1,40% |
15 |
Eska TV |
29 055 |
1,04% |
33 413 |
1,19% |
16 |
TVP INFO |
37 216 |
1,33% |
33 156 |
1,18% |
17 |
TVN Style |
25 195 |
0,90% |
27 295 |
0,97% |
18 |
Stopklatka |
25 842 |
0,92% |
27 052 |
0,97% |
19 |
TVP Rozrywka |
29 144 |
1,04% |
22 974 |
0,82% |
20 |
Discovery |
20 421 |
0,73% |
21 240 |
0,76% |
Dołącz do dyskusji: TVN przed Polsatem, liderem TVP1