Trwają przygotowania do polskich targów telewizyjnych
Trwają przygotowania do targów telewizyjnych Poznań Media Expo. Dokońca listopada mają zostać podpisane umowy z uczestnikami imprezy.Chęć ekspozycji swojej oferty programowej wyrazili wszyscy głównipolscy nadawcy.
Organizatorzy imprezy chcą, aby stacje telewizyjnezaprezentowały podczas targów swoje wiosenne ramówki. Ustalono, żepodczas Poznań Media Expo odbędzie się także debata "Co dalejtelewizjo?", dotycząca przyszłości telewizji w Polsce. Jejtransmisją wstępne zainteresowanie wyraziły polskie stacjeinformacyjne.
Podczas Poznań Media Expo przyznane zostaną liczne wyróżnienia.Międzynarodowe Targi Poznańskie nagrodzą Złotym Medalem producentównajlepszych jakościowo produktów, wręczą także wystawcom nagrodyAcanthus Aureus za najlepsze odzwierciedlenie strategiimarketingowej firmy w ekspozycji targowej. Przyznane zostanąrównież nagrody dla twórców najlepszej "ramówki" telewizyjnej.
Swoją sekcję na Poznań Media Expo mają mieć też producencitelewizyjni, którzy otrzymają możliwość zaprezentowania i sprzedażyswoich formatów.
Nad merytoryczną stronę imprezy czuwać będzie Rada ProgramowaPoznań Media Expo, w której skład weszły takie organizacje jakKrajowa Rady Radiofonii i Telewizji, Urząd KomunikacjiElektronicznej, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, Polska IzbaInformatyki i Telekomunikacji, Krajowa Izby ProducentówAudiowizualnych. Przewodniczącym Rady został Piotr Barełkowski,współzałożyciel i do niedawna wiceprezes kanału TV Biznes.
Targi Poznań Media Expo odbędą się w dniach od 19 do 21 lutego2009 roku w pawilonie 3 na terenie Międzynarodowych TargówPoznańskich.
Partnerem medialnym wydarzenia jest portalWirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Trwają przygotowania do polskich targów telewizyjnych