SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tramwaje Warszawskie chcą współpracować z influencerami, by uczyć, jak bezpiecznie jeździć autem po Warszawie

Spółka Tramwaje Warszawskie zaprasza agencje do składania ofert na  przygotowanie kampanii reklamowej z udziałem influencerów, której celem będzie propagowanie bezpiecznego przemieszczania się po warszawskich ulicach - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

fot. Tramwaje Warszawskie fot. Tramwaje Warszawskie

Kampania ma być przeprowadzona w okresie od października do grudnia br. Wybrana agencja będzie pracować dla Tramwajów Warszawskich do końca grudnia br. W pierwszym etapie - do końca września br. - przygotuje koncepcję zaplanowanych działań, w drugim – zrealizuje zaplanowane działania.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie stworzenie strategii kampanii, uwzględniającej cele, grupy docelowe, budżet, plan komunikacji, harmonogram, wybór influencerów itp.

Zaplanowane działania mają zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na kwestie bezpiecznego przemieszczania się samochodem po Warszawie w kontekście ruchu tramwajowego, nieużywania smartfonów w trakcie jazdy, bycia przykładem dla dzieci. Dodatkowo mają budować wizerunek Tramwajów Warszawskich jako przewoźnika zapewniającego bezpieczną komunikację tramwajową.
Kampania ma obejmować media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: Tramwaje Warszawskie chcą współpracować z influencerami, by uczyć, jak bezpiecznie jeździć autem po Warszawie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rem
A w środku weźmiemy jeszcze łyk kranówki - z ekologicznego kubka oczywiście
0 0
odpowiedź
User
xyz
Zaraz, moment, nie rozumiem? A co mają Tramwaje Warszawskie do bezpieczeństwa kierowców? Ze matoły wjeżdżają pod tramwaje? No to tego żadna kampania nie załatwi... brak myślenia nie boli najwyraźniej kierowców.
0 0
odpowiedź