SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tommy Hilfiger rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie i Ameryce Północnej

Marka odzieżowa Tommy Hillfiger rozpoczęła przetarg na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Ameryce Północnej. Klienta broni agencja Vizeum należąca do Dentsu Aegis Network.

Jak informuje Campaignlive, przetarg na planowanie i zakup mediów jest na wczesnym etapie.

Biorą w nim udział wg serwisu agencja Essence (WPP), MullenLowe MediaHub, Dentsu Aegis Network oraz niezależne agencje Crossmedia i Local Planet.

Przetarg koordynuje firma Media Sense.

Vizeum zajmuje się obsługą mediową marki Tommy Hilfiger od 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: Tommy Hilfiger rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie i Ameryce Północnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl