Tomasz Chojnacki partnerem w San Markos
Tomasz Chojnacki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej San Markos, obejmuje w niej stanowisko partnera. Będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji.
Tomasz Chojnacki zajmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej San Markos od 2007 roku, odpowiadając m.in. za reorganizację działu kreacji i wprowadzenie sieciowego modelu współpracy z klientami. W ostatnim czasie współtworzył kampanię „Kumpel z Przeszłości – 1944 Live”, która zdobyła szereg wyróżnień w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. Grand Prix Złotych Orłów (więcej). Obecnie dodatkowo obejmuje w firmie funkcję partnera i będzie zajmował się również pozyskiwaniem nowych budżetów oraz rozwojem działu kreacji.
Ogółem w branży reklamowej Chojnacki pracuje od ponad 10 lat. Wcześniej był związany zarówno z polskimi, jak i sieciowymi agencjami, m. in.: Testardo, Bates, Opus B i Banah Group.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Chojnacki partnerem w San Markos