„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę
W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku uplasowała się na poziomie 843 830 egz., co oznacza spadek względem stycznia 2014 roku o 7,66 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj Jedynki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,94 proc. i ustabilizowała się na poziomie 359 854 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 950 egz., po wzroście o 13,22 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 32 proc. i wyniosła 22 965 egz.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 147 451 |
845 055 |
843 830 |
1 177 354 |
915 626 |
913 776 |
To & Owo |
540 025 |
359 854 |
359 854 |
556 221 |
390 885 |
390 885 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
288 944 |
188 950 |
188 950 |
239 946 |
166 886 |
166 886 |
Program TV |
202 696 |
128 122 |
105 156 |
208 829 |
134 895 |
109 345 |
Teleprogramy |
52 500 |
22 965 |
22 965 |
68 013 |
33 771 |
33 771 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press-Media”) - było to 1,69 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 5,83 proc., odnotował „Tele Tydzień”.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2015 |
grudzień 2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 147 451 |
845 055 |
843 830 |
1 208 789 |
897 167 |
896 027 |
To & Owo |
540 025 |
359 854 |
359 854 |
548 956 |
362 395 |
362 395 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
288 944 |
188 950 |
188 950 |
298 960 |
187 845 |
187 845 |
Program TV |
202 696 |
128 122 |
105 156 |
204 948 |
125 320 |
103 410 |
Teleprogramy |
52 500 |
22 965 |
22 965 |
52 460 |
23 095 |
23 095 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę