SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Tele Max” i „Super TV” z wyższą sprzedażą

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były tygodnikami.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 330 572 egz. Była ona o 10,03 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2013 roku.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 183 545 egz., po spadku o 3,43 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 157 209 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 155 047 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w listopadzie ub.r. wynoszącym 141 027 egz. W listopadzie 2013 roku ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 137 639 egz.

„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca ub.r., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia ub.r. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w listopadzie 2014 roku na poziomie 52 771 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 11,80 proc.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Tele Świat

479 728

330 572

330 572

527 948

367 410

TV14

267 400

183 545

183 545

281 890

190 055

Tele Max

232 406

157 209

157 209

226 950*

155 047*

Super TV

216 929

141 027

141 027

211 721*

137 639*

Ekran TV

96 084

52 771

52 771

104055*

59 831

* tytuł ukazywał się jako tygodnik

W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskał „Ekran TV” - było to 7,86 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

479 728

330 572

330 572

482 360

325 328

325 328

TV14

267 400

183 545

183 545

277 478

178 833

178 833

Tele Max

232 406

157 209

157 209

232 467

157 011

157 011

Super TV

216 929

141 027

141 027

222 405

140 043

140 043

Ekran TV

96 084

52 771

52 771

94 860

48 924

48 924

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Tele Max” i „Super TV” z wyższą sprzedażą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekran tv
dlaczego ekran tv zawsze jest na samym końcu? czemu ludzie go nie chcą kupować?
0 0
odpowiedź