„Szymon Majewski Show” z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2
11. edycja programu „Szymon Majewski Show”, emitowanego w TVN, miała nieco niższą widownię niż nadawana rok temu 9. seria. Program przyniósł jednak więcej z reklam i dał stacji wysokie, drugie miejsce w rynku. Kolejna edycja wiosną 2011 r.
Jak wynika wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność jesiennej serii odcinków programu Szymona Majewskiego wyniosła 2,74 mln widzów przy udziale w wysokości 20,47 proc. w grupie 4+ i 22,19 proc. w komercyjnej 16-49. To trochę mniej niż jesienią 2009 roku, gdy program przyciągał przed ekrany 2,84 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 21,51 proc. i 23,34 proc. Z kolei 10. edycję “Szymon Majewski Show” wiosną br. śledziło mniej widzów niż tę obecną, bo 2,51 mln, zaś udział w 4+ wynosił 18,32 proc., a w 16-49 – aż 18,95 proc.
W grupie wszystkich widzów stacja TVN w czasie nadawania 11. edycji programu zajęła drugie miejsce w rynku TV za TVP 2. Kanał ten nadawał wtedy końcówkę „M jak miłość”, „Kulisy M jak miłość” oraz program „Tomasz Lis na żywo” i miał 23,05 proc. udziału. Gorzej do TVN wypadły Polsat (filmy fabularne; 18,95 proc.) oraz TVP 1 (głównie “Teatr Telewizji”; 7,47 proc.) Natomiast w grupie 16-49 telewizja TVN także była druga, ale wyprzedził ją Polsat, a nie Dwójka.
Dane telemetryczne pokazują, że “SMS” oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Wpływy reklamowe z 11. edycji „Szymon Majewski Show” wyniosły 20,5 mln zł. Rok temu programu przyniósł z reklam natomiast blisko 17 mln zł, ale tamta seria liczyła o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejna, 12. już edycja programu Szymona Majewskiego, znajdzie się na antenie TVN wiosną 2011 roku. Producentem wykonawczym show jest firma Rochstar.
Widownia „Szymon Majewski Show” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-09-2010 | 2 452 874 | 19,10% | 21,13% |
13-09-2010 | 2 274 721 | 18,28% | 20,26% |
20-09-2010 | 2 276 380 | 18,16% | 20,37% |
27-09-2010 | 2 226 383 | 15,98% | 17,81% |
04-10-2010 | 2 628 518 | 20,13% | 22,14% |
11-10-2010 | 2 598 018 | 19,97% | 22,03% |
18-10-2010 | 3 083 830 | 22,31% | 23,97% |
25-10-2010 | 2 989 221 | 22,54% | 24,52% |
08-11-2010 | 2 927 841 | 21,48% | 24,13% |
15-11-2010 | 2 630 802 | 19,35% | 20,08% |
22-11-2010 | 3 180 003 | 22,30% | 22,76% |
29-11-2010 | 2 729 456 | 19,51% | 20,82% |
06-12-2010 | 3 661 120 | 27,23% | 29,17% |
13-12-2010 | 2 760 531 | 19,99% | 21,61% |
Średnia | 2 743 942 | 20,47% | 22,19% |
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 2 | 3 083 733 | 23,05% | 16,59% |
TVN – SMS | 2 743 942 | 20,47% | 22,19% |
Polsat | 2 535 482 | 18,95% | 24,95% |
TVP 1 | 999 187 | 7,47% | 6,29% |
Profil widowni show
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 38,65% | 80 |
Kobiety | 61,35% | 118 | |
Wiek | 4-9 | 0,95% | 16 |
10-15 | 2,91% | 41 | |
16 - 19 | 3,78% | 65 | |
20 - 24 | 4,97% | 61 | |
25 - 29 | 8,60% | 97 | |
30 - 34 | 11,25% | 138 | |
35 - 39 | 8,29% | 117 | |
40 - 44 | 7,26% | 113 | |
45 - 49 | 7,91% | 111 | |
50 - 54 | 9,93% | 120 | |
55 - 59 | 12,73% | 168 | |
60+ | 21,43% | 110 | |
Wlk. miasta | Wieś | 28,25% | 73 |
< 50 tys. | 25,53% | 106 | |
50-100 tys. | 9,04% | 105 | |
100-200 tys. | 9,47% | 118 | |
> 200 tys. | 27,71% | 136 | |
Zawód | Top management | 10,52% | 136 |
Pracownicy średniego szczebla | 20,97% | 145 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,95% | 99 | |
Emeryci | 29,29% | 118 | |
Inni | 19,26% | 59 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 44,62% | 97 |
Średnie | 34,77% | 117 | |
Wyższe | 16,75% | 147 | |
Inne | 3,86% | 30 |
Dołącz do dyskusji: „Szymon Majewski Show” z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2