SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Szpilki na Giewoncie” straciły widzów, ale nadal są liderem

Trzeci sezon serialu Polsatu “Szpilki na Giewoncie” ogląda o 700 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon produkcji, emitowany rok wcześniej w tym samym paśmie. Serial pozostał jednak liderem rynku telewizyjnego.

Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu “Szpilek” zgromadziły w Polsacie średnio 1,95 mln osób. Udział w rynku Polsatu w czasie ich nadawania (czwartki 22.00) wyniósł 18,31 proc. w grupie 4+ oraz 19,03 proc. w grupie 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. W analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze epizody premierowej edycji serialu osiągnęły widownię na poziomie 2,68 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 24,58 proc. i 26,66 proc. udziału.

>>> „Hotel 52” zyskał widzów, jaką ma oglądalność?

Mimo spadku widowni serialu, Polsat w czasie emisji “Szpilek na Giewoncie” pozostał liderem rynku wśród wszystkich widzów, choć jego przewaga nad konkurencją jest znacznie mniejsza. Druga pozycja przypadła stacji TVN, nadającej w tym czasie “Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne, co dało jej 15,81 proc. udziału. Dalej plasują się kanały telewizji publicznej - TVP 1 (“Rezydencja”, “Sprawa dla reportera”, dokument; 15,42 proc.) oraz TVP 2 (filmy, “Dr House”; 9,99 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Polsat także jest pierwszy, ale TVN jest tuż za nim z 18,37 proc. udziału.

„Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby po 35. roku życia. Produkcja cieszy się największą popularnością na wsi, w małych i średnich miastach oraz wśród osób z wykształceniem średnim.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
01-09-2011 1 877 848 18,60% 17,96%
08-09-2011 2 023 788 18,99% 21,24%
15-09-2011 1 959 322 17,41% 17,92%
Średnia 1 953 644 18,31% 19,03%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat - Szpilki 1 953 644 18,31% 19,03%
TVN 1 673 097 15,81% 18,37%
TVP 1 1 631 532 15,42% 9,72%
TVP 2 1 057 204 9,99% 11,26%


Profil widowni “Szpilek”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,46% 69
Kobiety 66,54% 128
Wiek  4-9 1,39% 24
 10-15 3,94% 58
16 - 19 3,97% 71
20 - 24 5,57% 71
25 - 29 6,68% 75
30 - 34 7,99% 96
35 - 39 8,81% 119
40 - 44 7,35% 115
45 - 49 8,25% 120
50 - 54 13,46% 167
55 - 59 10,45% 135
60+ 22,13% 110
Wlk. miasta Wieś 39,23% 100
< 50 tys. 25,68% 107
50-100 tys. 8,67% 101
100-200 tys. 7,91% 98
> 200 tys. 18,51% 92
Zawód Top management 8,54% 98
Pracownicy średniego szczebla 19,58% 130
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,18% 101
Emeryci 28,91% 113
Inni 22,80% 74
Wykształcenie Podstawowe 44,70% 99
Średnie 38,02% 129
Wyższe 11,96% 95
Inne 5,33% 42


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie” straciły widzów, ale nadal są liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
szpilki są o 22 a nie o 21
0 0
odpowiedź
User
Kryterium0
Tego nie da się oglądać ! Trzeci sezon ma infantylny scenariusz i współczuję ekipie, która robiła "Szpilki na Giewoncie 3". Choć nudą zaczęło już wiać w drugim sezonie, kiedy to główni bohaterowie naprzemiennie wracali do siebie i ze sobą zrywali, to jednak w obecnej transzy jest to dno dna - no chyba, że ktoś lubi posłuchać strasznych dialogów między niby starą góralką a młodym góralem o dupie Marynie...
0 0
odpowiedź
User
Marcin
ja oglądam na Polsat HD
0 0
odpowiedź