SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sześć ofert w przetargu na promocję bezpieczeństwa w ruchu drogowym

Sześć ofert wpłynęło do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w przetargu na przygotowanie filmów animowanych dotyczących bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. agencja reklamowa dsk, Badi Badi i Idea Films.

Przetarg dotyczył opracowania koncepcji kreatywnej, scenariusza oraz produkcji i postprodukcji 6 filmów animowanych promujących bezpieczne zachowania w ruchu drogowym w ramach projektu "Bezpieczna Szkoła Krokodylka Tirka". Filmy te skierowane będą do dzieci w wieku 5-9 lat oraz ich rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców.

Oferty złożyły: Badi Badi (z ceną 538,2 tys. zł), Advalue z Timecode (319,8 tys. zł), VCV Systems (45,7 tys. zł), agencja reklamowa dsk (413,3 tys. zł), agencja filmowo-reklamowa Aimart (88,6 tys. zł) oraz Idea Films (98 tys. zł).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Filmy mają na celu promocję zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz kształtowanie prawidłowych postaw w związku z występującymi zagrożeniami w ruchu drogowym. Materiały będą wykorzystywane przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego w ramach działalności edukacyjnej oraz podczas lekcji realizowanych w ramach projektu pn. „Bezpieczna Szkoła Krokodylka Tirka”.

Budżet wynosi 485 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Sześć ofert w przetargu na promocję bezpieczeństwa w ruchu drogowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl