SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Super Volley' po relaunchu

Do kiosków w całej Polsce trafił właśnie odmieniony numer poświęconego siatkówce magazynu 'Super Volley'. Zmienił się layout, format i objętość pisma. Miesięcznik sprzedawany jest teraz po niżej cenie. Zmianom towarzyszy kampania reklamowa.

- W każdym numerze "Super Volleya" będziemy publikować teksty o tajnikach gry w siatkówkę, dzięki którym czytelnicy będą mogli śledzić techniczne niuanse gry siatkarzy, a szkoleniowcy korzystać z nich na treningach, Poświęcimy też więcej miejsca historii tej dyscypliny w Polsce, jak i na świecie, będziemy komentować ligę rosyjską, włoską, hiszpańską i francuską - opowiada Andrzej Niemczyk, redaktor naczelny magazynu "Super Volley".

- Czytelnicy "Super Volleya" znajdą także wiele ciekawych informacji o gwiazdach siatkówki oraz siatkówce kobiecej. Wszystkie zagadnienia będą komentowały i opisywały wybitne osobistości związane z tą dyscypliną w Polsce i na świecie - dodaje Niemczyk.

Magazyn redagują znani polscy oraz zagraniczni siatkarze, trenerzy i dziennikarze - m.in. Marcin Prus - siatkarz, wieloletni reprezentant Polski, Jerzy Mielewski - komentator siatkówki w Polsat Sport, Ryszard Bosek - trener, jeden z najlepszych polskich siatkarzy, mistrz świata i mistrz olimpijski, a także Agata Mróz - siatkarka i reprezentantka Polski. Dla "Super Volleya" będzie również pisać Andrea Zorzi - były reprezentant Włoch, ekspert FIVB i dziennikarz największego branżowego wydawnictwa we Włoszech, "La Gazzetta dello Sport".

Miesięcznik wydawany jest od październikowego numeru w nowym layoucie, format zwiększył się do 216mmx292mm, a objętość - do 116 stron. Z 15 tys. do 50 tys. egz. wzrósł też nakład pisma. Pismo jest sprzedawane w niższej cenie, która wynosi 4,90 zł (poprzednio 6,90 zł

Wprowadzenie odnowionego magazynu wesprze kampania reklamowa, której twarzą będzie Andrzej Niemczyk. Akcja będzie prowadzona w telewizji od 15 października W jej ramach magazyn ma być promowany spotami emitowanymi w stacjach Polsat Sport oraz TV4 przy programach i rozgrywkach sportowych dotyczących siatkówki. "Super Volley" będzie również obecny jako sponsor programu "Punkt Set Mecz" oraz transmisji Polskiej Ligi Siatkówki. Kampanię przygotowała firma Testardo Red Cell, zaś za zakup mediów odpowiedzialna jest Equinox Media.

Dołącz do dyskusji: 'Super Volley' po relaunchu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl