„Super Express” startuje z „Wakacyjną zakreślanką”
„Super Express” (Murator) ruszył z nową loterią pod nazwą „Wakacyjna zakreślanka”. Wspiera ją kampania reklamowa w telewizji i radiu.
Pierwsza karta do gry została dołączona do całego nakładu „Super Expressu” w sobotę (5 lipca), pojawi się też ponownie w poniedziałek (7 lipca). Drugi blankiet uczestnicy loterii otrzymają 2 i 4 sierpnia.
Loteria polega na zakreślaniu na karcie liczb, które codziennie będą publikowane w „Super Expressie”. Uczestnik konkursu wygrywa jeśli zakreśli wszystkie liczby w ramach jednej piramidy. Nagrodami w loterii są kwoty pieniężne wynoszące do 2 000 zł.
Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Telewizja Polsat, Polo TV, Eska TV, TV Puls, Puls2) i radiu (Polskie Radio, Radio Eska, Radio Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus).
Kampanię przygotował dział marketingu „Super Expressu”, a media zakupił dom mediowy Starcom. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w maju br. wynosiła 150 714 egz. (zobacz dane wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Super Express” startuje z „Wakacyjną zakreślanką”