SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, Wszystkie tytuły na minusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2018 roku uplasowała się na poziomie 708 300 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 3,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,07 proc. i ustabilizowała się na poziomie 279 572 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniósł 126 245 egz., po spadku o 12,55 proc. - największym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 8,73 proc. i wyniosła 70 049 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu br. wyniosła 299 805 egz. Była ona o 6,88 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2017 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 854 egz., po spadku o 1,77 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 140 220 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 1,09 proc.

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zwiększył się o 0,50 proc. do poziomu 678 363 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu wszystkich pism.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (278 356 egz.; w dół o 0,39 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (118 372 egz., spadek o 10,42 proc. - największy wśród wszystkich pism).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca 2017 roku roku zmniejszył się o 7,18 proc. do poziomu 279 674 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (180 538 egz.; wzrost o 0,07 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (134 001 egz., - 0,77 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, Wszystkie tytuły na minusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl