SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży magazynów telewizyjnych

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w październiku ub.r. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
 

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku uplasowała się na poziomie 732 575 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 300 636 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w październiku ub.r. wyniósł 154 829 egz., po spadku o 9,85 proc. - największym w zestawieniu tygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 8,77 proc. i wyniosła 76 941 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku ub.r. wyniosła 317 542 egz. Była ona o 1,37 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2015 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 182 872 egz., po wzroście o 3,02 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 140 478 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 4,91 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w październiku ub.r. wynoszącym 106 397 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,89 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w badanym miesiącu na poziomie 38 879 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wśród dwutygodników, wynoszącą 14,43 proc.

Wirtualnemedia.pl

październik

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

953 875

732 575

732 575

1 057 439

771 969

771 219

-5,01%

To & Owo

445 793

300 636

300 636

488 749

325 735

325 735

-7,71%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

236 565

154 829

154 829

270 154

171 995

171 745

-9,85%

Program TV

164 332

95 994

76 941

166 969

104 804

84 338

-8,77%

Wirtualnemedia.pl

Dwutygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

454 959

317 692

317 542

487 410

321 963

321 963

-1,37%

TV14

274 908

182 872

182 872

274 922

177 504

177 504

3,02%

Tele Max

214 904

140 478

140 478

234 986

147 731

147 731

-4,91%

Super TV

177 939

106 397

106 397

209 912

122 137

122 137

-12,89%

Ekran TV

75 190

38 879

38 879

82 225

45 433

45 433

-14,43%

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród pism telewizyjnych pochwalić się mógł „Tele Świat”, którego wynik poszedł do góry o 2,88 proc. Na czele spadków znalazł się w tym ujęciu „Super TV” - było to 1,51 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

październik

wrzesień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

953 875

732 575

732 575

963 723

733 949

733 949

-0,19%

To & Owo

445 793

300 636

300 636

453 742

299 664

299 664

0,32%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

236 565

154 829

154 829

245 526

156 800

156 800

-1,26%

Program TV

164 332

95 994

76 941

164 293

95 953

77 814

-1,12%

Wirtualnemedia.pl

Dwutygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

454 959

317 692

317 542

454 946

308 656

308 656

2,88%

TV14

274 908

182 872

182 872

283 716

184 000

184 000

-0,61%

Tele Max

214 904

140 478

140 478

220 955

140 180

140 180

0,21%

Super TV

177 939

106 397

106 397

184 954

108 030

108 030

-1,51%

Ekran TV

75 190

38 879

38 879

75 193

38 034

38 034

2,22%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
 

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży magazynów telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl