SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedawcy opowiadają o początkach biznesu w kampanii Allegro

Serwis zakupowy Allegro rozpoczął kampanię, w której sprzedawcy platformy opowiadają o początkach swojego biznesu. Za działania reklamowe odpowiadają Ogilvy Polska, MOON Films, Televisor, Juice i Starcom.

Bohaterami kampanii Allegro pod hasłem „Otwórz swój największy sklep” są sprzedawcy, np. aktorka tworząca pościele, dziennikarz ze sklepem z aromaterapią. Platforma pokazuje poprzez ich historie, że za wynikami sprzedażowymi na Allegro kryją się niezwykle ciekawe drogi do sukcesu sprzedawców. Opowiadają o tym, jak powstawały ich biznesy.

- „Nie koloryzowaliśmy, pokazaliśmy ich takimi, jacy są. A są różnorodni” - mówi Ela Twardowska, dyrektorka strategii w Ogilvy.

Marta ze sklepu Burza Śnieg kiedyś była aktorką, dziś z sukcesem sprzedaje pościele na Allegro. Przemek zaczynał od usług sprzątających, teraz zajmuje się bezglutenowym cateringiem. Swoimi historiami podzielili się też Dariusz ze Zdrowego Sklepu oraz Kazik z Szybko Wysyłamy.

- Zapraszając do kampanii autentycznych sprzedawców, chcieliśmy zachęcić osoby prowadzące firmy do założenia sklepu na Allegro i dać im argumenty z pierwszej ręki. Od osób, którym zaufają - wyjaśnia Twardowska. - Naszym celem było też zainspirowanie tych, którzy dopiero myślą o starcie własnego biznesu - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Zależało nam na zbudowaniu wizerunku Allegro jako partnera wszystkich przedsiębiorczych osób - zdradza Marcin Półchłopek, merchant management director z Allegro. - W kampanii podkreślamy, że każdy sklep może odwiedzić nawet 21 milionów osób. Nawet mali przedsiębiorcy szybko mogą stać się ważnymi graczami na rynku - przekonuje Marcin Półchłopek.

Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy Polska.Filmy na potrzeby kampanii wyreżyserował Ivan Bambalin, zdjęcia wykonała Marta Wojtal, za produkcję odpowiadał MOON Films, postprodukcją zajął się Televisor, a montażem dźwięku – Juice. Zakup mediów i koordynacja podcastów to wynik pracy Starcomu.
 

Allegro liderem w Polsce

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce - według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. zanotowało, jako serwis www i aplikacja mobilna, 21,79 mln użytkowników i 73,01 proc. zasięgu. Zajmujący drugą pozycję Aliexpress przyciągnął 13,07 mln polskich internautów.

Od wiosny ub.r. Allegro rozwija swoją sieć automatów paczkowych, na koniec grudnia ub.r. miało tysiąc maszyn, w br. chce postawić kolejne 2 tys. Na początku listopada firma uruchomiła opartą na nich usługę logistyczną One Box dla kupujących.

W połowie grudniu usługa pojawiła się w kolejnych ośmiu miastach: Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Bydgoszczy, Krakowie i Katowicach. Równocześnie Allegro poinformowało, że podpisało umowy dotyczące instalowania automatów na stacjach Shell i przy sklepach Stokrotka.

Firma Allegro, do której należą też porównywarka Ceneo i spółka eBilet Polska, w trzecim kwartale ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 32,9 proc. do 1,23 mld zł i wyniku netto ze 131,7 mln zł straty do 324,4 mln zł zysku. Na platformach firmy jest 13,3 mln aktywnych kupujących, wartość średnich zakupów realizowanych przez każdego zwiększyła się o 24,5 proc.

Dołącz do dyskusji: Sprzedawcy opowiadają o początkach biznesu w kampanii Allegro

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pm
No cóż, patrząc na poziom gry, rozumiem decyzję o zmianie branży.
0 0
odpowiedź