SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siódemka jesienią stawia na „BrzydUlę”, „Kto odmówi pannie młodej?” i „Hotel Paradise 2”. Mazurkiewicz: dbamy o różnorodność oferty

Nowości Siódemki na jesień 2020 to program „Kto odmówi pannie młodej?” oraz reaktywowana telenowela „BrzydUla”. Widzowie stacji już mogą oglądać drugi sezon „Hotelu Paradise”, a także nowe odcinki „Zakochanych po uszy”, „19+” i „Szkoły”. - Chcemy, aby kanał pozostał atrakcyjny dla widzów w każdym wieku, dlatego dbamy o różnorodność oferty - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.

Pierwsza z nowości Siódemki to cotygodniowy program „Kto odmówi pannie młodej?” - polska wersja formatu „Marry me now”, który realizowany jest na licencji Armoza Formats.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Formuła projektu polega na tym, że w każdym odcinku występuje panna młoda, która w ciągu trzech dni musi zorganizować swój ślub. Przygotowania rozpoczyna od niespodziewanych oświadczyn swojemu partnerowi.

Gospodynią nowego programu została psycholog Małgorzata Ohme, która z Siódemką współpracowała przy „Big Brotherze”. Aktualnie jest również jedną z gospodyń „Dzień dobry TVN”.

- Wiosenna ramówka, którą przygotowaliśmy dla naszej widowni była różnorodna i jak widzimy po wynikach została bardzo dobrze przyjęta przez widzów. Ze względów oczywistych byliśmy zmuszeni wstrzymać niektóre produkcje, co wpłynęło na ograniczenie naszej oferty programowej już w połowie kwietnia, a mimo to udało nam się osiągnąć znakomite wyniki. Dokonaliśmy niemożliwego i przekroczyliśmy 5 proc. udziału w grupie komercyjnej jako jedyna stacja spoza „wielkiej czwórki”. I mimo niepełnej oferty zamykamy wiosnę na poziomie 4,61 proc. - to absolutny rekord od początku nadawania stacji. Siódemka swoimi świetnymi wynikami umocniła 5. pozycję na rynku telewizyjnym i na stałe dołączyła do grona czołowych kanałów ogólnopolskich. To sytuacja bez precedensu, bo po raz pierwszy zaczyna się mówić już nie o „big 4”, a o „big 5” zaliczając do tego grona Siódemkę - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki. - To co jest niesamowite to fakt, że Siódemka jest trzecią najatrakcyjniejszą stacją w naziemnej telewizji cyfrowej po TVN i Polsacie. Pokazuje to badanie Projekt Cyfrowizja V, które zostało zrealizowane wiosną przez Agencję Wavemaker, czyli po około roku budowania naszej stacji - dodaje.

Premierowe odcinki „Kto odmówi pannie młodej?” na antenie Siódemki będzie można oglądać w piątki o godz. 20.00, począwszy od 18 września 2020 roku (od 9 października program będzie przesunięty na 20.30).

„BrzydUla” od 5 października w ścisłym prime-time

Druga nowość to telenowela „BrzydUla”, która została reaktywowana po 11 latach przerwy (wówczas projekt premierowo emitował TVN). Kontynuacja „BrzydUli” to autorski projekt Telewizji TVN, który nawiązuje do pierwowzoru - kolumbijskiego formatu „Yo soy Betty, la fea”.

W tytułowej roli ponownie wystąpi Julia Kamińska. Do obsady powrócą m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie zabraknie także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.

Akcja nowych odcinków będzie osadzona 10 lat po wydarzeniach z finału pierwszego sezonu „BrzydUli”. W opisie cyklu czytamy, że „w nowej odsłonie Ula przekona się, że „i żyli długo, i szczęśliwie” istnieje jedynie w baśniach. W rzeczywistości za rogiem happy endu czają się zwykła codzienność, rozterki i życiowe zakręty. Nowa „BrzydUla” jest nie tylko 10 lat starsza i bardziej doświadczona, ale ma też dużo więcej do stracenia. Bo teraz odpowiada nie tylko za siebie i swoją karierę, ale także za swoją rodzinę - męża i dzieci. Tymczasem Marek za wszelką cenę próbuje udowodnić światu, że sam - bez pomocy Uli - radzi sobie w zarządzaniu Febo&Dobrzański, co wychodzi mu raz lepiej, raz gorzej. Sytuacja zmienia się, kiedy los stawia na jego drodze Violettę”.

- Staramy się, żeby propozycje programowe Siódemki były jednymi z najlepszych na rynku. Chcemy, aby kanał pozostał atrakcyjny dla widzów w każdym wieku, dlatego dbamy o różnorodność oferty. To dla nas wielki zaszczyt, że „BrzydUla” dołączy do Siódemkowej rodziny. Wspomnę tylko, że niemal każdego sezonu powtórki tego kultowego serialu, emitowane w naszej stacji, za każdym razem przyciągają przed ekrany rzesze fanów. Tym bardziej cieszy fakt, że premierowe odcinki pojawią się właśnie u nas! Od samego początku stawiamy na mocną ofertę serialową, czego przykładem jest nasz autorski serial. „Zakochani po uszy”. Teraz dodatkowo wzmocni ją „BrzydUla”. Jestem przekonana, że nowa ramówka ugruntuje pozycję Siódemki, która po bardzo udanym sezonie, dołączyła do największych rynkowych graczy, tworząc tzw. „big 5” - informuje Mazurkiewicz.

Produkcji „BrzydUli”, na zlecenie TVN, podjęła się firma FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu, będącego rodzimą adaptacją kolumbijskiej telenoweli „Yo Soy Betty, La Fea”. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.

Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).

Telewizyjna Siódemka „BrzydUlę” pokazywać będzie w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 5 października. Reaktywowany serial prapremierowo będzie można oglądać w player.pl, powtórki będzie nadawać także TVN.

„Hotel Paradise 2” najważniejszą kontynuacją

Filarem jesiennej ramówki Siódemki jest również drugi sezon realizowanego na Bali reality-show „Hotelu Paradise”, który wystartował w poniedziałek, 31 sierpnia. Premierowe odcinki aktualnie oglądać można od poniedziałku do czwartku o 20.00, a od 5 października cykl zostanie przesunięty na 20.30.

Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Gospodynią programu jest Klaudia El Dursi.

Nowe odcinki „Zakochanych po uszy”, „19+” i „Szkoły”

We wtorek, 1 września Siódemka rozpoczęła emisję nowych sezonów codziennych seriali, które nadawane są od poniedziałku do czwartku. O godz. 19.25 oglądać można premierowe odcinki „Zakochanych po uszy”, o 19.00 - „19+”, a o 15.50 - „Szkołę”.

- Jesteśmy absolutnie zachwyceni wynikami „Zakochanych po uszy”. Nasz serial się bardzo dobrze ogląda zarówno na naszej antenie, jak i notuje genialne wyniki na platformie player.pl. A skoro widzowie chcą dalej oglądać „Zakochanych po uszy” ciężko nam zakończyć ten projekt, który z założenia miał być serialem emitowanym przez rok - mówi szefowa Siódemki. - Premiery „Szkoły” i „19+” wiosną emitowaliśmy w bardzo trudnym czasie antenowym, w którym ciężko pozyskać widza. Obie produkcje może nie były hitami w swoich pasmach premierowych, ale dobrą oglądalność miały powtórki. Cieszyły się również dużym zainteresowaniem w Playerze. Stąd decyzja o kontynuacji obu projektów jesienią, a ich małe zmiany emisji w access prime-time spowodowały lepsze wyniki niż wiosną - informuje.

Ważną częścią jesiennej ramówki Siódemki są również filmy fabularne. Tym razem w ofercie stacji znalazły się takie tytuły, jak np. obie części filmu „Kiler”, „Nigdy w życiu”, „Tylko mnie kochaj”, „Juliusz”, „Gwiezdne wojny: przebudzenie mocy”, „Wonder Woman”, „Pożegnanie z Afryką”, „Notting Hill”, „Apollo 13”, „Bękarty wojny” czy seria „Minionki”.

- Siódemka to również filmy, które są również osią naszej ramówki i notują znakomite wyniki. Filmowe produkcje będą obecne na naszej antenie również jesienią - widzowie zobaczą mocne kino, produkcje polskie, a także znakomite światowe premiery - komentuje nam Katarzyna Mazurkiewicz.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.

Dołącz do dyskusji: Siódemka jesienią stawia na „BrzydUlę”, „Kto odmówi pannie młodej?” i „Hotel Paradise 2”. Mazurkiewicz: dbamy o różnorodność oferty

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dsh
Siódemka potrzebuje teleturnieju, Najsłabsze ogniwo w Siódemce!!
0 0
odpowiedź
User
Hypoe
Ale Julia staro wygląda... Po co wracać do nagrywania kontynuacji serialu sprzed ponad dekady. Nuda i sztuczność jak w „Usta usta” ostatnio.
0 0
odpowiedź
User
Adbc
Siódemka powinna zrobić kolejną telenowele obyczajową.
0 0
odpowiedź