SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Krew z krwi” wygrał z konkurencją i podniósł widownię TVP2

Pokazywany przez TVP2 serial „Krew z krwi” oglądało średnio 2 mln osób, co dało stacji pozycję lidera rynku. Produkcja poprawiła też wyniki swojego pasma względem poprzedniego roku. Wpływy z reklam wyniosły 3,42 mln zł.

Agata Kulesza, Krew z krwi Agata Kulesza, Krew z krwi

„Krew z krwi” na antenie TVP2 można było oglądać w niedziele o godz. 21.10, od 1 grudnia 2013 roku do 19 stycznia 2014 roku. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków serialu wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 12,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek „Krwi z krwi”, który obejrzało 2,44 mln osób.

>>> „Czas honoru” stracił 400 tys. widzów, 8,6 mln zł z reklam

Krew z krwi - TOP 3 odcinki

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

01-12-2013

2 439 473

16,37%

08-12-2013

2 266 143

14,79%

19-01-2014

2 032 085

12,28%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej TVP2 w paśmie nadawania serialu zyskała 510 tys. widzów. Wówczas stację śledziło 1,50 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 10,07 proc. oraz 11,40 proc. udziału.

Dwójka w paśmie emisji sensacyjnej opowieści była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 12,35 proc. zajął TVN, nadający wówczas filmy fabularne, galę „Zwykły bohater” i „Agentów NCIS”. Dalej uplasowały się: Polsat (programy rozrywkowe i „To nie koniec świata”; 12,34 proc.) oraz TVP1 (końcówka „Anny German” i filmy fabularne; 8,44 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat przed TVN, a TVP2 zajęła dopiero trzecie miejsce.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Krew z krwi

2 006 776

12,81%

10,90%

TVN

1 934 635

12,35%

13,22%

Polsat

1 933 496

12,34%

14,45%

TVP1

1 322 072

8,44%

8,20%


Wpływy reklamowe TVP2 wokół „Krwi z krwi” wyniosły 3,42 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Krew z krwi” opowiada o kobiecie, która w wyniku splotu zdarzeń wbrew sobie wchodzi w niebezpieczny układ z mafią. Główną rolę w produkcji gra Agata Kulesza, a partnerują jej m.in. Aleksander Domogarov, Łukasz Simlat, Iza Kuna, Mariusz Bonaszewski, Szymon Bobrowski, Iwona Bielska i Małgorzata Buczkowska. Reżyserem jest Xawery Żuławski. Serial został wyprodukowany przez Endemol Polska i pierwotnie nadawał go kodowany Canal+ (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Serial „Krew z krwi” wygrał z konkurencją i podniósł widownię TVP2

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dno z dna
To po co pisać bzdury. Słaby serial. Słaby wynik w 16- 49, a tylko ona się liczy.
0 0
odpowiedź
User
grey
Rewelacyjny serial, oby więcej takich, Paradoks był świetny, Krew z Krwi - prosimy o drugie sezony obu seriali !!!
0 0
odpowiedź
User
X
Mnie znudził.
0 0
odpowiedź