Serce i Rozum operowo reklamują internet światłowodowy w Orange (wideo)
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamującą internet światłowodowy oferowany pod marką Orange Światłowód. Akcję, z Sercem i Rozumem w rolach głównych, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.
W spocie Serce i Rozum odwiedzają zwierzęta korzystającego z usługi internetowej w sieci kablowej. Podłączają im internet światłowodowy, a Serce, śpiewając niczym w operze, tłumaczy, że taki internet, zapewniając prędkość pobierania danych nawet do 600 Mb/s, pozwala bezproblemowo oglądać w sieci filmy i wideo na żywo oraz grać w gry.
Kampania informuje o promocji, w zakresie której przy wykupieniu internetu Orange Światłowód w pakiecie w ramach dwuletniej umowy na Smart Plan LTE 65,98, dzięki opcji Orange Open Extra, przez pierwszy rok nie płaci się abonamentu za telefon komórkowy, a także można otrzymać za darmo telefon Huawei P9 lite.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum operowo reklamują internet światłowodowy w Orange (wideo)