SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ser Królewski promowany hasłem "Każdy wybiera ten smak"

Ruszyła kampania sera żółtego marki Królewski (OSM Sierpc). Przygotowało ją konsorcjum Lvov/Eatme.

Spot oparto na sparowaniu ze sobą słów brzmiących podobnie, ale oznaczających co innego, jak na przykład  "blokersi - blogerzy", "kulturalni - kulturyści", "optycy - optymiści". Ma to sugerować konsumentowi, że każdy sięga po reklamowaną markę sera.

Kampania prowadzono jest w m.in. w telewizji, internecie i social mediach.

Autorem kreacji jest agencja  Lvov, całość działań reklamowych prowadzi we współpracy z Eatme. Produkcją spotu zajęło się Dynamo Film, wyreżyserował go Łukasz Zabłocki.

Dołącz do dyskusji: Ser Królewski promowany hasłem "Każdy wybiera ten smak"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bea
Ten ser nie potrzebuje reklamy! Jego smak broni się sam!
0 0
odpowiedź
User
ace
najpierw było w opakowaniu 150 g, teraz 135 g, za rok będzie 120 g, za tą samą cenę, niestety OSM Ryki "Rycki" upodobniły się do złej praktyki konsumenckiej Sierpca,
0 0
odpowiedź
User
N1
Widać, że tęgie głowy myślały nad tym spotem....
0 0
odpowiedź