Salatino reklamuje się hasłem „Gotowe na każdą porę"
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Gotowe na każdą porę”.
W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Kampania kierowana jest do ludzi żyjących aktywnie, którzy potrzebują szybkich rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby.
Trzy różne historie prezentowane w spotach przedstawiają różnorodność stylów życia i opierają się na zabawnym zestawieniu abstrakcyjnych sytuacji rodem z filmów akcji z codziennością, jaką każdy z nas zna: nagły głód w pracy, niespodziewani goście, poranek po imprezie.
Akcja realizowana jest na Youtube, Facebooku, Instagramie i serwisach VOD, obejmie także współpracę z influencerami. Ponadto nową komunikację Salatino Active zobaczymy w kampanii displayowej w outdoorze oraz w komunikacji POS w sieciach sprzedaży. Reklamy ukazują się także w prasie.
Kampania Salatino potrwa do końca listopada i obejmuje wszystkie produkty z portfolio Salatino - zarówno topowe produkty, jak i nową linię sałatek funkcjonalnych Salatino Active.
Dołącz do dyskusji: Salatino reklamuje się hasłem „Gotowe na każdą porę"