SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“S.O.S. dla świata” wypadło słabiej od konkurencji

Nadawany w TVN cykl ekologiczny “S.O.S. dla świata” oglądało w niedziele ok. 15.20 średnio 1,06 mln widzów, czyli mniej niż programy pokazywane przez głównych konkurentów stacji.

Program liczył osiem odcinków, które dały telewizji TVN 9,13 proc. udziału w grupie 4+ i 11,46 proc. udziału w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. TVN w czasie nadawania audycji zajmował czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2 (20,40 proc. udziału w 4+, nadawała “Szansę na sukces”), TVP 1 (16,89 proc.; “Ranczo”, filmy dokumentalne, skoki narciarskie) i Polsatem (10,96 proc.; filmy fabularne).

Cykl z reklam przyniósł cennikowo 3,7 mln zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi, mieszkańcy dużych miast.

W programie “S.O.S. dla świata” dwanaście gwiazd przekonywało się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.


Widownia “S.O.S. dla świata” odcinek po odcinku
 

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
30-10-2011 1 183 254 11,92% 15,58%
06-11-2011 1 219 668 11,02% 15,50%
13-11-2011 944 610 7,84% 10,32%
20-11-2011 912 118 8,09% 9,10%
27-11-2011 1 043 142 8,68% 10,65%
04-12-2011 1 007 555 8,17% 9,29%
11-12-2011 1 139 697 10,03% 12,08%
18-12-2011 1 013 840 7,94% 10,04%
Średnia 1 058 697 9,13% 11,46%


Oglądalność programu na tle konkurencji
 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 2 369 178 20,40% 15,82%
TVP 1 1 962 051 16,89% 14,48%
Polsat 1 273 661 10,96% 13,71%
TVN – SOS... 1 058 697 9,13% 11,46%


Profil widowni cyklu
 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,12% 85
Kobiety 58,88% 114
Wiek  4-9 3,78% 64
 10-15 3,98% 59
16 - 19 3,96% 71
20 - 24 5,49% 70
25 - 29 12,43% 140
30 - 34 11,12% 134
35 - 39 7,08% 96
40 - 44 5,56% 87
45 - 49 7,22% 105
50 - 54 10,07% 125
55 - 59 6,69% 86
60 22,62% 112
Wlk. miasta Wieś 31,68% 81
< 50 tys. 23,91% 99
50-100 tys. 8,31% 97
100-200 tys. 8,69% 107
> 200 tys. 27,42% 136
Zawód Top management 8,77% 101
Pracownicy średniego szczebla 19,35% 129
Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,80% 119
Emeryci 26,07% 101
Inni 22,02% 72
Wykształcenie Podstawowe 45,77% 101
Średnie 33,96% 115
Wyższe 12,51% 100
Inne 7,76% 61

Dołącz do dyskusji: “S.O.S. dla świata” wypadło słabiej od konkurencji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
joker
Niestety, program był nieporozumieniem. Idea szlachetna i chętnie się nią zainteresowałem, jednak pomysł realizacji daleko odbiegał od dobrego. Wysyłać gwiazdy a drugi koniec świata, żeby zbierali śmieci na plaży ?!
0 0
odpowiedź
User
Krzysiek
Pojec ty madralo zbierac smieci
0 0
odpowiedź