Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska
HSBC oficjalnie rozpoczął działalność w sektorze bankowości korporacyjnej na polskim rynku. Towarzyszy temu kampania reklamowa w prasie i Internecie.
Kampania jest skierowana do polskich i międzynarodowych firm o rocznych obrotach powyżej 2 milionów euro, które handlują z zagranicą lub prowadzą tam interesy. Reklamy ukażą się w prasie gospodarczej i na portalach internetowych, m.in. w Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej czy miesięczniku Forbes, a także na stronach biznesowych Onet.pl, Interia i Gazeta.pl. Dodatkowo zaplanowano również akcje bezpośrednie w hotelach, w największych miastach Polski.
Mottem kampanii jest hasło "Lokalna wiedza, międzynarodowe możliwości. Bank HSBC teraz także w Polsce".
W reklamie uwagę odbiorcy przykuwa okrągły, biały glob pokryty nazwami państw i miejscowości, które tworzą kontury kontynentów. W reklamie wykorzystano tylko trzy kolory: biały, czerwony i czarny, czyli wszystkie kolory logotypu HSBC. Dzięki temu przekaz jest jasny i spójny zarówno w warstwie wizualnej, jak i słownej.
Mamy prosty komunikat dla polskich przedsiębiorców: Światowe standardy banku HSBC są już w Polsce. Celem kampanii jest budowa wizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnej wiedzy oraz przedstawienie HSBC jako eksperta w bankowości dla przedsiębiorstw. - powiedziała Urszula Trzcińska, menedżer projektu w HSBC Bank Polska.
Kampania potrwa do 23 grudnia 2007 r. Kreację kampanii przygotowała agencja JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska