SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niezwykle atrakcyjna oferta turystyczna dla Rosjan gwarantuje im niezapomniane przeżycia

Ukraińska agencja reklamowa Bickerstaff.734 przy wsparciu Państwowej Agencji Rozwoju Turystyki Ukrainy (SATD) przygotowała nietypową kampanię pod hasłem "Russian World". Zachęca w niej Rosjan do skorzystania z atrakcyjnej oferty turystycznej gwarantującej im niezapomniane wrażenia - składają się na nią zrujnowane w wyniku rosyjskiej inwazji apartamenty w Ukrainie.

Gdy takie serwisy, jak Airbnb i Booking opuściły rynek rosyjski, a turystyka stała się dla Rosjan ograniczoną opcją, agencja kreatywna Bickerstaff734 podjęła się przekazania obywatelom Rosji prawdziwych informacji o skali zniszczeń spowodowanych wojną.

W wyniku ataków armii rosyjskiej na szereg ukraińskich miast zniszczono setki szkół, szpitali i budynków mieszkalnych. Jednak większość rosyjskiego społeczeństwa uważa, że ​​katastrofa na Ukrainie jest przereklamowana, a zdjęcia zniszczonych domów i miast są nieprawdziwe.

Ogromna skala zniszczeń

Bickerstaff.734 chciał przekazać widzom prawdę, ukazując pełną skalę zniszczeń. Aby dotrzeć do zwykłych Rosjan, agencja wybrała temat turystyki, ponieważ większość dużych firm specjalizujących się w wynajmie noclegów za granicą – Airbnb i Booking – opuściło rosyjski rynek.

Ponieważ turystyka stała się dla Rosjan ograniczoną opcją, Bickerstaff.734 przy wsparciu Państwowej Agencji Rozwoju Turystyki Ukrainy (SATD) stworzyła stronę internetową imitującą serwis Airbnb (rusmir.com.ua) z ofertą nietypowych lokalizacji turystycznych. Wśród nich znajdują się zrujnowane apartamenty, w których oferuje się relaks. Rosjanie mają do wyboru m.in. mieszkania z „wysokimi sufitami z widokiem na niebo”, „dużymi balkonami, otwartymi z każdej możliwej strony” czy „przestrzeniami z kilkorgiem dzieci”. W ofertach zaznaczono, że pewną niedogodnością dla turystów może być „zapach dymu wydobywający się od sąsiada".

Gdy użytkownik będzie chciał zarezerwować wybraną lokalizację, zobaczy komunikat o możliwości przekierowania na konto Telegrama zawierające prawdziwe informacje o wojnie na Ukrainie.

- Jeszcze miesiąc temu ogromna liczba osób w Rosji podróżowała, rezerwowała bilety i noclegi w różnych krajach. W czasie wojny na Ukrainie Rosji udało się wiele osiągnąć, np. całkowitą izolację, odejście takich serwisów jak Booking czy Airbnb. Chodzi o izolację, którą chcieliśmy ukryć w tej kampanii - mówi Ilia Anufrienko, założyciel i dyrektor kreatywny Bickerstaff.734

Dodaje, że impulsem do powstania tej kampanii były wieści z firmy wynajmującej mieszkania Airbnb. Ta firma głośno wspiera Ukrainę, już na początku marca zawiesiła wszelkie operacje w Rosji i na Białorusi, a także uniemożliwiło dokonywanie jakichkolwiek rezerwacji użytkownikom serwisu wynajmu domów z obu krajów.

Agencja Indeed była odpowiedzialna za rozwój strony internetowej oraz wsparcie techniczne projektu. Ponadto w ramach kampanii kreatywnej Bickerstaff.734 stworzył banery ze zdjęciami zniszczonych ukraińskich miast oraz filmy promocyjne.

- Rosyjski rząd z dumą mówi o cenach cukru, które wkrótce zostaną przywrócone i wszystko będzie dobrze, ale kto i jak przywróci Rosjanom możliwość zobaczenia czegoś innego, nie tylko Kamenogorska i Saratowa? Jeśli Rosjanie nie chcą być izolowani i zamykani w swojej destrukcji i agresji, ważne jest, aby poznali prawdę o tej wojnie i zaczęli stawiać opór reżimowi - dodaje
Ilia Anufrienko.

 

 

Dołącz do dyskusji: Niezwykle atrakcyjna oferta turystyczna dla Rosjan gwarantuje im niezapomniane przeżycia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl