SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie zaufanie do reklamy w internecie

Z badania "Global Online Consumer Survey" przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że do reklamy online zaufanie ma 41 proc. użytkowników internetu na świecie.

Największy poziom zaufania (53 proc.) odnotowano w Ameryce Łacińskiej. Następne pod tym względem okazały się regiony Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki (43 proc.), Ameryki Północnej (42 proc.) oraz Unii Europejskiej (36 proc.).

Jednocześnie okazało się, że internauci niektórym internetowym mediom ufają bardziej niż innym. Po 70 proc. respondentów stwierdziło, że "całkowicie" lub "w pewnym stopniu" ufa stronom internetowym należącym do marek oraz umieszczanym w sieci opiniom konsumentów. To wyższy odsetek niż w przypadku treści wydawniczych, sponsoringu marek, czy też reklam w tradycyjnych mediach (telewizja, prasa codzienna, czasopisma).

Z kolei najmniejsze zaufanie badani mieli również do kanałów nowych mediów, takich jak reklama w telefonach komórkowych, reklama typu display, reklama wideo online i reklama w internetowych wyszukiwarkach.

Dołącz do dyskusji: Rośnie zaufanie do reklamy w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl