SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media

Biuro sprzedaży czasu reklamowego TVN Media podpisało umowę o sprzedaży czasu reklamowego ze spółką Red Carpet Media Group, nadawcą kanału Red Carpet TV. Od 1 lutego br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

Red Carpet TV to polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący na bieżąco ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Kanał ma charakter informacyjno-publicystyczny i zawiera zarówno zapowiedzi wszelkich premier filmowych, teatralnych, muzycznych, wydawniczych, a także recenzje i szersze omówienia.

Kanał dostępny jest obecnie w ponad 150 sieciach telewizji kablowej w kraju, w tym w tych największych: UPC, Vectra, Inea, Netia, Multimedia, Toya  etc . Kanał dostępny jest również dla abonentów platformy satelitarnej NC+, oraz platform internetowych, w tym WP Pilot.  

Kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement od stycznia br.

Jesienią kanał dostał od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na nadawanie satelitarne. Kanał działa pod nazwą Red Carpet TV od kilku miesięcy. Wcześniej istniał pod nazwą ETV.

Dołącz do dyskusji: Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl