SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rafał Jonkisz wprowadza na rynek własną markę Balmora

Rafał Jonkisz, Mister Polski 2015 i model, wspólnie z Sebastianem Chłodnickim wprowadzają na polski rynek markę streetwearową Balmora. Komunikują to kampanią reklamową, w której obok innych właścicieli sklepów internetowych promują Shopera – dostawcę oprogramowania dla ecommerce.

Ubrania firmowane nazwiskiem Jonkisza można kupić w sklepie internetowym Balmora Clothing.

- Na Zachodzie czy w Stanach takich sklepów są dziesiątki. W Polsce jest ich znacznie mniej, co osobiście sam odczuwam, gdy robię zakupy – komentuje Rałał Jonkisz.

Rafał Jonkisz w kampanii Shopera

Rafał Jonkisz razem ze swoim wspólnikiem Sebastianem Chłodnickim, promują swoją markę w kampanii reklamowej Shoper – dostawcy oprogramowania dla sklepów internetowych. Obok nich, w akcji biorą udział właściciele pięciu innych sklepów internetowych – z branży zabawkowej, obuwniczej, dekoracyjnej oraz spożywczej – Zapato, Posterilla, Mimiś, Noski Noski, Serowar.

Kampania realizowana jest w internecie – klipy reklamowe można zobaczyć na Facebooku, Instagramie czy YouTubie.

Dołącz do dyskusji: Rafał Jonkisz wprowadza na rynek własną markę Balmora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl