Radio ZET liderem, Polskie Radio Rzeszów do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
Pozycję lidera zajęło Radio ZET (wzrost z 13,4 proc. do 14,3 proc. udziału). Drugie miejsce należało do RMF FM (z 12,5 proc. do 13,1 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowało Polskie Radio Rzeszów (z 8,6 proc. do 9,8 proc.). Natomiast na czwartej lokacie uplasowała się Jedynka (wzrost z 8,8 proc. do 9,7 proc.).
Rzeszów |
Wszyscy 15-75 |
|||
marzec 2012 : sierpień 2012 |
wrzesień 2012 : luty 2013 |
marzec 2013 : sierpień 2013 |
wrzesień 2013 : luty 2014 |
|
Radio ZET |
13,7% |
13,4% |
19,4% |
14,3% |
Radio RMF FM |
14,6% |
12,5% |
15,8% |
13,1% |
Polskie Radio Rzeszów |
10,5% |
8,6% |
8,9% |
9,8% |
Jedynka |
9,2% |
8,8% |
9,2% |
9,7% |
Trójka |
8,9% |
12,1% |
7,4% |
9,3% |
Radio Złote Przeboje Res 95,7 FM (Rzeszów) |
7,2% |
7,6% |
7,6% |
8,8% |
Radio ESKA (Rzeszów) |
8,9% |
7,3% |
6,4% |
6,5% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock |
8,9% |
5,6% |
4,9% |
6,0% |
Radio Wawa (Rzeszów) |
4,1% |
4,2% |
5,6% |
5,2% |
Radio VIA (Rzeszów) |
3,9% |
4,3% |
3,0% |
4,5% |
Radio Maryja |
4,0% |
5,5% |
2,6% |
4,2% |
Radio ZET CHILLI |
1,4% |
2,3% |
2,0% |
2,3% |
Dwójka |
0,7% |
0,5% |
1,2% |
2,1% |
Czwórka |
1,7% |
2,3% |
2,3% |
1,9% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) |
0,8% |
2,6% |
2,5% |
0,9% |
Akademickie Radio Centrum (Rzeszów) |
0,6% |
1,1% |
0,3% |
0,4% |
N= |
608 |
575 |
525 |
527 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET liderem, Polskie Radio Rzeszów do góry