SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przesyłki z Zalando można odbierać w sklepach Żabka i Freshmarket. 5 tysięcy punktów odbioru w Polsce

Platforma Zalando wprowadziła dla polskich klientów możliwość odbioru przesyłek z zakupionymi towarami w punktach typu „Pick Up Points” zlokalizowanych w sklepach Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji użytkowników jest sieć 5 tysięcy punktów odbioru, w których można także realizować zamówienia z Zalando z opcją płatności za pobraniem.

Od poniedziałku platforma zakupowa Zalando udostępnia bazę ponad 5 tys. punktów odbioru przesyłek (tzw. „Pick Up Points”) należących do sieci DHL Parcel.

W wybranych lokalizacjach sieci sklepów Żabka i Freshmarket użytkownicy serwisu będą mogli odbierać swoje zamówienia z Zalando.

Według zapowiedzi w punktach dostępna będzie płatność gotówką i kartą, a paczki będą czekały na odbiorców przez 7 dni od daty ich doręczenia.

Według Zalando system działania „Pick Up Points” jest prosty i intuicyjny. Wystarczy wybrać najbliższy punkt odbioru podczas finalizowania zakupu na stronie, a następnie, po otrzymaniu powiadomienia mailowego o przybyciu paczki, odebrać ją w danej lokalizacji. Klient otrzymuje w wiadomości dedykowany kod PIN, za podaniem którego ekspedient wydaje przesyłkę.

- Maksymalne ułatwianie ścieżki zakupowej klienta, od złożenia zamówienia na stronie i płatność, po szybką i wygodną dostawę, jest kluczowym wyznacznikiem strategii Zalando - zaznacza Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando SE. - Poszerzenie zakresu usług dostawczych to zaś kolejny krok w dostosowaniu oferty Zalando do polskiego rynku. Stale obserwujemy rynek, badamy potrzeby naszych klientów i dostosowujemy nasze rozwiązania niemal w każdym aspekcie działalności platformy. Wszystko po to, aby osiągnąć nasz nadrzędny cel - sprawić, by platforma Zalando była pierwszym miejscem, do którego trafiają konsumenci, gdy myślą o modzie - tak zwany „starting point for fashion”.

Obecna opcja odbioru zakupionych towarów od Zalando w sklepach Żabka i Freshmarket jest kontynuacją współpracy platformy z tymi placówkami. Od wiosny 2018 r. klienci Zalando mogą także dokonywać zwrotów produktów zamówionych na platformie w całej sieci 6,5 tys. punktów partnerskich DHL Parcel.

W I kwartale 2019 r. platforma Zalando osiągnęła przychody w wysokości 1,4 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 15,2 proc. Na koniec marca br. globalna liczba aktywnych użytkowników serwisu zwiększyła się w skali roku o 14,1 proc. i wynosiła 27,2 mln.

Dołącz do dyskusji: Przesyłki z Zalando można odbierać w sklepach Żabka i Freshmarket. 5 tysięcy punktów odbioru w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl