SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program “Cofnij zegar” oglądało 1,2 mln widzów

Nadawany w niedzielne popołudnia program “Cofnij zegar” śledziło na antenie TVN 1,2 mln widzów, co przełożyło się na trzecie miejsce stacji w rynku. Format może powrócić do ramówki na początku przyszłego roku.

Średni udział TVN w czasie emisji “Cofnij zegar” (niedziele 17.30, raz o 16.35) w grupie 4+ wynióśł 10,44 proc., mniej niż osiągały wtedy: liderująca rynkowi TVP 1 (miała 28,90 proc. udziału i emitowała “Ojca Mateusza”) oraz TVP 2 (14,54 proc.; programy kabaretowe), ale lepiej od Polsatu (9,43 proc.; powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 udział TVN uplasował się na poziomie 15,04 proc. i był wyższy niż udziały Dwójki i Polsatu. Kanał przegrał tylko z Jedynką (21,81 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ub.r. TVN miał w paśmie “Cofnij zegar” nieco więcej oglądających (1,35 mln), minimalnie wyższy udział w grupie wszystkich widzów (10,50 proc.), ale niższy w grupie 16-49 (13,81 proc.).

Przychody z reklam emitowanych wokół formatu wyniosły 6,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety, widzowie między 25. a 44. rokiem życia oraz między 55. a 59., a także mieszkańcy miast.

“Cofnij zegar” to program w którym dietetyk dr Anna Senderska i trener Dariusz Rycaj biorą pod lupę nie do końca zdrowy styl życia uczestnika, a następnie modyfikują jego przyzwyczajenia tak, aby żył on zdrowiej i czuł się lepiej. Show powstał na licencji brytyjskiego formatu „Turn back your body clock”.

- Jesienią nie będzie nowej serii programu “Cofnij zegar”, ale nie wykluczamy, że powróci on na początku 2012 roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.


Widownia “Cofnij zegar” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-03-2011 1 499 084 10,73% 13,99%
13-03-2011 1 413 255 10,92% 16,23%
20-03-2011 1 710 338 12,91% 18,61%
27-03-2011 1 032 040 8,36% 11,50%
03-04-2011 1 051 657 10,25% 15,23%
10-04-2011 1 416 323 11,48% 17,03%
17-04-2011 995 213 9,03% 13,26%
01-05-2011 1 064 094 9,62% 14,23%
08-05-2011 951 806 10,02% 14,27%
15-05-2011 1 228 717 10,49% 15,17%
Średnia 1 236 525 10,44% 15,04%



Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 418 190 28,90% 21,81%
TVP 2 1 719 434 14,54% 11,71%
Cofnij zegar 1 236 525 10,44% 15,04%
Polsat 1 115 967 9,43% 11,41%



Profil widowni programu

Profil TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,34% 82
Kobiety 60,66% 117
Wiek  4-9 3,93% 66
 10-15 5,26% 78
16 - 19 4,31% 77
20 - 24 4,76% 61
25 - 29 13,83% 155
30 - 34 12,09% 146
35 - 39 9,25% 125
40 - 44 7,20% 112
45 - 49 6,68% 97
50 - 54 7,35% 91
55 - 59 8,64% 111
60+ 16,69% 83
Wlk. miasta Wieś 26,54% 68
< 50 tys. 24,30% 101
50-100 tys. 11,37% 132
100-200 tys. 9,68% 120
200-500 tys. 13,20% 143
> 500 tys. 14,91% 137
Zawód Top management 11,49% 132
Pracownicy średniego szczebla 19,57% 130
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,73% 109
Emeryci 22,55% 88
Inni 24,66% 80
Wykształcenie Podstawowe 46,34% 103
Średnie 30,63% 104
Wyższe 13,84% 110
Inne 9,20% 72


 

Dołącz do dyskusji: Program “Cofnij zegar” oglądało 1,2 mln widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ing
koszmarny gniot TVN, ten program nadaje się tylko do tvn style
0 0
odpowiedź
User
gosc
jak wyżej,,,porażka goni porażkę
0 0
odpowiedź
User
gość
czy warto kontynuować program?
Ja na miejscu władz TVN kontynuowałbym program,ale dawałbym go albo w soboty(od przedpołudnia do popołudnia) lub w niedziele(przedpołudnie do południa-tak max do 15.00)
0 0
odpowiedź