SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy lubiący oszczędzać reklamują BGŻOptima (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa wspierająca start banku BGŻOptima. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Tippingpoint.

Główne role w kampanii BGŻOptima odgrywa dwójka pracowników tego banku, którzy deklarują, że lubią oszczędzać innym niedogodności. Taki przekaz podkreśla, że nowy bank specjalizuje się w usługach i opcjach oszczędnościowych. Reklamy informują przy tym o najważniejszych elementach jego oferty, takich jak rachunek oszczędnościowy z oprocentowaniem 4,6 proc. i lokata jednodniowa oprocentowana na 8 proc.

>>> Internetowy bank BGŻOptima rusza z rekordowym oprocentowaniem



Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Tippingpoint.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy lubiący oszczędzać reklamują BGŻOptima (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bankier
"Lubię oszczędzać innym..."

Oszczędź mi swojego p....lenia w przerwie między jedną, a drugą częścią programu.
0 0
odpowiedź
User
bankier
acha... dobra rada: zacznij naprawiać świat - od siebie.
0 0
odpowiedź