Poznań promuje "dobry klimat do rozmów"
Poznań rozpoczyna outdoorową kampanię promocyjną konferencji klimatycznej ONZ, która odbędzie się w tym mieście. Akcja pod hasłem "Poznań - dobry klimat do rozmów" obejmuje billboardy w największych miastach.
Ourdoorowa akcja reklamowa "Poznań - dobry klimat do rozmów" ma promować to miasto jako miejsce konferencji Organizacji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu. - Przez dwa tygodnie grudnia nazwa 'Poznań' pojawi się we wszystkich serwisach informacyjnych świata, a zdjęcia z naszego miasta obiegną całą kulę ziemską, więc warto wykorzystać ten czas i pokazać się z jak najlepszej strony - argumentuje Katarzyna Parysek, pełnomocnik prezydenta Poznania ds. organizacji konferencji klimatycznej.
Billboardy promocyjne będzie można zobaczyć od 15 do 30 listopada we Wrocławiu i Krakowie (po 50 nośników), Gdyni , Gdańsku i Łodzi (po 30 nośników) oraz Warszawie (100 nośników). W samym Poznaniu kampania prowadzona będzie od 15 listopada do 15 grudnia na 20 billboardach polskojęzycznych i 40 anglojęzycznych. Działania outdoorowe uzupełniają okolicznościowe kartki pocztowe i znaczki przygotowane we współpracy z Pocztą Polską.
Kampanię zaprojektowała firma Double Brand, a realizuje AMS. Koszt akcji wynosi 125 tys zł.
Dołącz do dyskusji: Poznań promuje "dobry klimat do rozmów"