Ponad 300 osób wzięło udział w II Forum MEC Interaction
W czwartek w Warszawie odbyło się II Forum MEC Interaction, wktórym wzięło udział ponad 300 osób - przedstawicieli mediów,reklamodawców i agencji mediowych.
Dyskutowano na temat pozycji "starych mediów" czyli prasy, radiai telewizji oraz outdooru, zachodzących zmian w mediach oraz nowympodejściu do procesu komunikacji marketingowej. Wysłuchano 22prezentacji przygotowanych przez przedstawicieli Mediaedge:cia,wydawców mediów, instytucji badawczych i agencji interaktywnych.Spotkanie było transmitowane online za pomocą serwisu www.ipla.tv, który śledziło na żywo ponad1000 osób.
Już po raz drugi dział MEC Interaction (dom mediowy Mediaedge:cia)przygotował cykliczną konferencję branżową. Tym razem dyskusjatoczyła się wokół tematyki reaktywacji starych mediów. Prelegencizastanawiali się nad tym jak zmieniają sie stare media, jakewoluują ich modele biznesowe w nowym, cyfrowym otoczeniu, jakzmienia się podejście do komunikacji marketingowej oraz nad tymjaką rolę powinien dziś pełnić nowoczesny dom mediowy.
Krótkie merytoryczne prezentacje przygotowało 20 specjalistówpraktyków, w tym Julian Smith - Insight & Research Director,MEC Interaction EMEA; Tomasz Fochtman, Business Development &Strategic Director, Mediaedge:cia; Tomasz Rzepniewski - Head of MECInteraction, Mediaedge:cia; Marcin Bogłowski - Dyrektor DziałuBadań i Rozwoju w Biurze Reklamy TVN; Jarosław Śliżewski - szefwyborcza.pl, Agora; Krzysztof Nepelski - Pełnomocnik Zarząduds.Nowych Produktów oraz Szef działu Projektów Specjalnych GrupyRMF; Marcin Kozioł - Dyrektor Multimediów G+J oraz ChristianaHines, Senior Account Manager, Last.fm i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: Ponad 300 osób wzięło udział w II Forum MEC Interaction