Polskie Radio Kielce ze spadkiem udziału, ale nadal liderem. W górę ZET Gold
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Na pozycji lidera uplasowało się Polskie Radio Kielce (spadek z 19,7 proc. do 15,6 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło RMF FM (z 14,3 proc. do 12,8 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowała się Trójka (wzrost z 10,8 proc. do 12,6 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęło Radio ZET (spadek z 10,5 proc. do 7,5 proc.).
Kielce |
Wszyscy 15-75 |
|||
lipiec 2012 : grudzień 2012 |
styczeń 2013 : czerwiec 2013 |
lipiec 2013 : grudzień 2013 |
styczeń 2014 : czerwiec 2014 |
|
Polskie Radio Kielce |
18,6% |
19,7% |
19,1% |
15,6% |
Radio RMF FM |
17,0% |
14,3% |
15,6% |
12,8% |
Trójka |
11,6% |
10,8% |
9,4% |
12,6% |
Radio ZET |
12,1% |
10,5% |
5,5% |
7,5% |
Radio ZET Gold (Kielce) / do 2013-06 Radio Planeta (Kielce) |
4,1% |
4,6% |
7,0% |
7,1% |
Jedynka |
10,2% |
9,0% |
10,4% |
6,9% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) |
5,0% |
5,2% |
5,6% |
5,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
0,9% |
2,0% |
3,8% |
4,9% |
Radio Maryja |
2,4% |
2,8% |
1,6% |
4,3% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock |
4,1% |
5,3% |
4,6% |
3,9% |
Radio Fama (Kielce) |
3,6% |
5,0% |
3,7% |
3,8% |
Radio ESKA Kielce |
3,2% |
5,6% |
5,0% |
3,6% |
Radio eM Kielce / do 2014-04 Radio Plus Kielce |
2,4% |
2,0% |
1,2% |
3,0% |
Radio TOK FM |
0,1% |
0,5% |
2,4% |
3,0% |
Radio PiN |
1,1% |
0,9% |
0,9% |
0,9% |
Radio Złote Przeboje C 96,6 FM (Częstochowa) |
0,4% |
0,0% |
1,5% |
0,8% |
Dwójka |
1,2% |
0,6% |
0,9% |
0,8% |
Czwórka |
1,2% |
0,6% |
0,4% |
0,7% |
N= |
604 |
588 |
589 |
587 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio Kielce ze spadkiem udziału, ale nadal liderem. W górę ZET Gold