Polski internauta bardziej związany z matką niż ojcem
Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że polski internauta bardziej związany jest z matką niż ojcem. Uważa też, że jest ona dla niego lepszym niż tata kompanem do zabawy.
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia postanowił sprawdzić, z którym rodzicem polscy internauci czują się bardziej związani. Okazuje się, że rywalizację o względy dzieci wygrywają matki.
20 proc. respondentów deklaruje, że bardziej kocha matkę niż ojca. Jednocześnie 64 proc. badanych twierdzi, że takim samym uczuciem darzy obojga rodziców.
Niemal sześciokrotnie więcej respondentów (40 proc.) twierdzi, że prosi o radę matkę niż ojca (3 proc.). Matka jawi im się również jako lepszy kompan do zabawy.
Z badania wynika też, że respondenci mają opory przed pożyczaniem pieniędzy od rodziców. Jeśli jednak już to robią, to znacznie częściej zwracają się w tej sprawie do matek (21 proc.) niż ojców (9 proc.).
Badanie zrealizowano metodą ankiet internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interviews) na Epanel.pl w dniach 5-9 maja 2011 roku. Wzięło w nim udział łącznie N=511 internautów powyżej 15. roku życia.
Dołącz do dyskusji: Polski internauta bardziej związany z matką niż ojcem