Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w przetargu wybiera ITBC Communication
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication. Wartość umowy opiewa na 2 mln złotych.
Dział eventowy agencji ITBC zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w aż 100 wydarzeniach gospodarczych na terenie całej Polski lub do wyczerpania przewidzianego budżetu.
Eventy, w których weźmie udział Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, kierowane są do przedsiębiorców z sektora MŚP oraz startupów, takie jak m.in. Infoshare, Forum G2, czy Dobra Firma.
Zakres działań obejmuje promocję wizerunkową PARP oraz koordynację wszystkich działań związanych z udziałem organizacji w wybranych wydarzeniach – od podpisania umów z organizatorami i podwykonawcami, przygotowanie stoiska czy zapewnienie materiałów promocyjnych takich jak: animacje, filmy oraz ulotki i broszury.
Po stronie agencji za współpracę z PARP odpowiada dział ITBC Events na czele z Magdą Maruszak, senior event & creative manager.
Umowę ramową podpisano w marcu 2023 roku, a agencja zobowiązała się do koordynacji uczestnictwa PARP w 100 wydarzeniach lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Wartość zamówienia wynosi 2 mln zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w przetargu wybiera ITBC Communication