Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv
W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad telewizją Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 21,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 13,73 proc. do 0,44 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni udział w listopadzie br. uplasował się na poziomie 0,14 proc. (bez zmian w porównaniu do listopada ub.r.).
Poza podium spadł kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał w ciągu roku o 27,78 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 10.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
listopad 2014 |
listopad 2015 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
45 241 |
0,64% |
55 614 |
0,78% |
Eska TV |
35 995 |
0,51% |
31 295 |
0,44% |
Disco Polo Music |
9 606 |
0,14% |
10 324 |
0,14% |
4FUN.TV |
12 497 |
0,18% |
9 416 |
0,13% |
Stars.tv |
5 021 |
0,07% |
4 977 |
0,07% |
Kino Polska Muzyka |
6 834 |
0,10% |
4 857 |
0,07% |
VIVA Polska |
6 991 |
0,10% |
4 629 |
0,06% |
Vox Music TV |
1 050 |
0,01% |
4 196 |
0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
2 541 |
0,04% |
4 127 |
0,06% |
ITV |
6 054 |
0,09% |
2 945 |
0,04% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
2 699 |
0,04% |
2 584 |
0,04% |
Power TV |
2 527 |
0,04% |
2 463 |
0,03% |
VH 1 |
1 290 |
0,02% |
908 |
0,01% |
Muzo.tv |
811 |
0,01% |
707 |
0,01% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,79 proc., wyniósł 1,22 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,80 proc. udziału, w dół o 9,09 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,26 proc.; - 18,75 proc.).
Największym wzrostem (o 333,33 proc. do 0,13 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (61,54 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,05 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
listopad 2014 |
listopad 2015 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
25 981 |
0,94% |
34 846 |
1,22% |
Eska TV |
24 295 |
0,88% |
22 905 |
0,80% |
4FUN.TV |
8 745 |
0,32% |
7 462 |
0,26% |
Disco Polo Music |
5 595 |
0,20% |
7 048 |
0,25% |
Stars.tv |
2 719 |
0,10% |
3 944 |
0,14% |
Vox Music TV |
728 |
0,03% |
3 637 |
0,13% |
VIVA Polska |
4 670 |
0,17% |
3 320 |
0,12% |
Kino Polska Muzyka |
4 604 |
0,17% |
3 160 |
0,11% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
1 333 |
0,05% |
3 009 |
0,11% |
Power TV |
2 135 |
0,08% |
1 988 |
0,07% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 944 |
0,07% |
1 961 |
0,07% |
ITV |
3 639 |
0,13% |
1 540 |
0,05% |
VH 1 |
990 |
0,04% |
720 |
0,03% |
Muzo.tv |
516 |
0,02% |
546 |
0,02% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv