SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy na MŚ w piłce ręcznej: 3,4 mln widzów i 7 mln zł z reklam

Średnio 3,4 mln widzów oglądało mecze Polaków podczas MŚ w piłce ręcznej, które pokazała TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 7,1 mln zł. Natomiast średnia widownia spotkań emitowanych na antenie TVP Sport do tej pory wyniosła prawie 200 tys. osób.

Średnia oglądalność wszystkich meczów Polaków podczas Mistrzostw Świata w piłce ręcznej wyniosła w TVP2 3,36 mln osób. Przełożyło się to na 21,39 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Spotkania z udziałem polskiej drużyny oglądać można było na antenie Dwójki w okresie od 14 do 21 stycznia 2013 roku.

Największą popularnością cieszył się poniedziałkowy mecz Polska-Węgry, który zainteresował 3,92 mln widzów. Było to spotkanie 1/8 finału, które zakończyło się porażką Polaków.

Wpływy reklamowe TVP2 przy emisji meczów polskiej drużyny wyniosły 7,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z kolei dotychczas pokazane spotkania mistrzostw na antenie TVP Sport (w okresie od 12 do 21 stycznia br.) oglądało średnio 191 tys. osób, co zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej przełożyło się na 1,29 proc. udziału.

Do tej pory w TVP Sport największą popularnością cieszyło się spotkanie Serbia- Słowenia, które przyciągnęło przed telewizory 458 tys. widzów.



Średnia oglądalność MŚ w piłce ręcznej

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 3 358 823 21,39% 21,53%
TVP Sport 190 608 1,29% 1,29%


Najchętniej oglądane mecze

Stacja Spotkanie Data Godz. Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 POLSKA - WEGRY 21-01-2013 21:12:59 3 917 207 28,17% 26,19%
POLSKA - KOREA PLD. 19-01-2013 17:41:11 3 758 323 25,39% 26,63%
POLSKA - SLOWENIA 15-01-2013 19:56:52 3 375 002 20,18% 19,81%
Wirtualnemedia.pl
TVP Sport SERBIA - SLOWENIA 19-01-2013 19:59:32 457 766 2,94% 2,86%
WEGRY - POLSKA 21-01-2013 21:05:12 365 000 2,62% 3,28%
POLSKA - KOREA PLD. 19-01-2013 17:41:13 267 464 1,81% 2,13%

Dołącz do dyskusji: Polacy na MŚ w piłce ręcznej: 3,4 mln widzów i 7 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RKP60
Oto jak klęska przeradza się w sukces. Wydarzenie sportowe jest tylko pretekstem do upchnięcia reklamowego chłamu .
0 0
odpowiedź