SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plejada wyprzedziła Plotka, mocno w dół Jastrzabpost i Hotplota na Eska.pl (TOP10 serwisów plotkarskich)

W czerwcu br. Plejada.pl wyprzedziła Plotek.pl w liczbie użytkowników, przy czym nadal miała mniej odsłon. Bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnął Kozaczek.pl, natomiast mocno zmalały wyniki Jastrzabpost.pl i sekcji showbiznesowej Eska.pl. Zdecydowanym liderem witryn o tematyce show-biznesowej pozostaje Pudelek.pl.

Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w czerwcu br. odwiedziło 6,15 mln użytkowników, czyli 22,6 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali oni w serwisie 156,49 mln odsłon, każdy średnio 25,4 - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest liderem wśród stron o tematyce show-biznesowej we wszystkich tych statystykach, zwłaszcza w liczbie odsłon. Kolejne trzy strony pod tym względem (Pomponik.pl, sekcja plotkarska WP.pl i Plotek.pl) łącznie zanotowały 155,89 mln odsłon.

Natomiast w dziale showbiznesowym Wprost.pl (PMPG Polskie Media) 332,2 tys. internautów wykonało 8,02 mln odsłon, każdy przeciętnie 24,2. Na Pomponik.pl (Grupa Interia) średnia liczba odsłon na odwiedzająca wyniosła 15, w sekcji showbiznesowej WP.pl - 10,3, a w pozostałych serwisach - poniżej 10.

Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 5,71 mln użytkowników i 35,69 mln odsłon. Na Plotek.pl (Agora) 5,28 mln internautów wygenerowało 45,68 mln odsłon, a w sekcji showbiznesowej WP.pl, działającej pod marką WP Gwiazdy, 4,59 mln odwiedzających wykonało 47,08 mln odsłon. Natomiast Pomponik.pl miał 4,2 mln użytkowników i 63,13 mln odsłon.

Na Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) 1,47 mln internautów wykonało 10,36 mln odsłon. Obcas.pl (Aju Media) zanotował 674,9 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon, sekcja showbiznesowa Eska.pl, działająca pod marką Hotplota - 553 tys. odwiedzających i 2,3 mln odsłon, a Jastrzabpost.pl - 346,7 tys. użytkowników i 1,61 mln odsłon.

Osiem czołowych witryn showbizneswowych (bez sekcji o tej tematyce na Wprost.pl, która przed rokiem nie była jeszcze wyodrębniona w badaniu Gemius/PBI, i Obas.pl, który działał w innej formie) w czerwcu br. zanotowało łącznie 28,32 mln użytkowników i 362,35 mln odsłon. W czerwcu ub.r. miały 24,59 mln odwiedzających i 339,67 mln odsłon, tym samym rok do roku zyskały 3,74 mln internautów (15,2 proc.) i 22,69 mln odsłon (6,7 proc.).

Pudelek.pl zanotował wzrost o 1,18 mln użytkowników (23,7 proc.) i 3,97 mln odsłon (2,6 proc.), a Plejada.pl - o 2,1 mln użytkowników (57,9 proc.) i 15,18 mln odsłon (74 proc.). W tej pierwszej statystyce Plejada wyprzedziła Plote.pl, który przy wzroście liczby odwiedzających o 546,4 tys. (11,5 proc.) stracił 7,79 mln odsłon (14,6 proc.).

Procentowo najwięcej użytkowników zyskał Kozaczek.pl - 866,6 tys. (143 proc.), jednocześnie liczna odsłon serwisu zwiększyła się o 2 mln (23,9 proc.). Natomiast Pomponik.pl przy spadku liczby odwiedzających o 86,8 tys. (2 proc.) zyskał 15,72 mln odsłon (33,1 proc.).

Mocno zmalała odwiedzalność sekcji showbiznesowej Eska.pl i Jastrzabpost.pl. Pierwszy serwis stracił 282,4 tys. użytkowników (33,8 proc.) i 486,2 tys. odsłon (17,4 proc.), a drugi – 688,3 tys. użytkowników (66,5 proc.) i 4,9 mln odsłon (75,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Plejada wyprzedziła Plotka, mocno w dół Jastrzabpost i Hotplota na Eska.pl (TOP10 serwisów plotkarskich)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baxter
Cieszy spadek jastrząbpost. Tak to jest, jak się przesadzi w byciu hieną. #agnieszkojastrzębskozamilcz
0 0
odpowiedź
User
Frytki
Dlaczego hieną? Oni po prostu przepisywali wszystko jak leci i cisnęli z pozycjonowaniem, bez szczypania się, czy to news o majtkach, czy śmierci Jacksona. Jeden wielki kocioł, schwartz, mydło i powidło.

Tymczasem samym pozycjonowaniem nie zbierzesz wiernej widowni, musi być jeszcze mądry redaktor, który będzie potrafił dobrać treści. Tego najwyraźniej nigdy nie było.

To zresztą częsty błąd, Silesion też go popełnił.
0 0
odpowiedź
User
Fiflak poczwórny
A nie można byłoby pominąć milczeniem tego typu serwisów?
Są, niech są, ale po co o nich pisać?
0 0
odpowiedź