SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dostęp do Netflixa w promocji Play Now TV, w reklamach Magdalena Różczka (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła promocję usługi Play Now TV obejmującą darmowy dostęp do Netflixa. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem aktorki Magdaleny Różczki.

W ramach promocji dostęp do Netflixa na 12 miesięcy otrzymają klienci, którzy wykupią jeden z wariantów Pakietu Rozszerzonego Play Now TV z dekoderem.

Natomiast dostęp na 6 miesięcy do Netflixa jest przyznawany przy podpisywaniu umowy na 24 miesiące dotyczącej wersji podstawowej Play Now TV wraz z usługą internetu bezprzewodowego lub stacjonarnego.

Użytkownik może w dowolnym momencie zmieniać plan subskrypcji Netflixa na tańszy lub droższy, co spowoduje odpowiednio wydłużenie lub skrócenie okresu promocyjnego. Po tym czasie opłata miesięczna za subskrypcję Netflix będzie doliczona do rachunku Play. Z dostępu do Netflix można zrezygnować w dowolnym momencie.

Akcja potrwa do końca czerwca, a promocyjny dostęp do Netflixa będzie można aktywować do końca lipca.

 

Promocję wspiera kampania reklamowa, w której występuje aktorka Magdalena Różczka. Spot jest utrzymany w konwencji obowiązującej w reklamach Play od połowy ub.r.: do salonu sprzedaży sieci przychodzą klienci, którzy otrzymują promowaną ofertę, a znana osoba pojawia się na końcu. Różczka reklamowała już sieć Play, w 2015 roku razem z Pawłem Małaszyńskim wzięła udział w kampanii promującej Formułę Rodzina 4.0.

Poprzednia kampania Play Now TV ruszyła na początku br., wystąpiła w niej piosenkarka Agnieszka Chylińska.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 7,16 mld zł i zysku EBITDAaL o 6,3 proc. do 2,4 mld zł. Liczba jego użytkowników zwiększyła się o 390 tys. do 12,32 mln, głównie dzięki przejęciu Virgin Mobile Polska i wzrostowi popularności Play Now Box. Z tej ostatniej usługi na koniec ub.r. korzystało 118 tys. klientów.

W drugiej połowie marca z P4 pożegnał się dyrektor finansowy i członek zarządu P4 odszedł Marcin Szul. Jednocześnie podano, że z początkiem kwietnia do komitetu wykonawczego w firmie dołączą Michał Gramatnikowski, Paweł Passowicz, Rafał Sidorowicz, Małgorzata Zakrzewska, Ewa Zmysłowska i Beata Zborowska (Zborowska będzie też dyrektorem finansowym i członkiem zarządu). Z zarządu spółki odchodzą natomiast Wojciech Danieluk i Michał Wawrzynowicz.

Dołącz do dyskusji: Dostęp do Netflixa w promocji Play Now TV, w reklamach Magdalena Różczka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl