Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” najchętniej kupowane
W kwietniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”, Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 100 788 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 34,79 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 14,26 proc. do poziomu 62 157 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 18,35 proc. do 47 121 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 37,03 proc. i wyniosła 34 968 egz.
ZKDP |
kwiecień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
179 941 |
100 788 |
100 788 |
219 931 |
154 569 |
154 569 |
Fun Club |
104 944 |
62 157 |
62 157 |
109 943 |
72 496 |
72 496 |
Bravo Girl |
99 850 |
47 121 |
47 121 |
114 969 |
57 713 |
57 713 |
Twist |
94 921 |
34 968 |
34 968 |
109 964 |
55 534 |
55 534 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 0,67 proc.) pochwalić się mogło „Bravo Girl”. Natomiast również i tutaj najwięcej stracił „Twist” - było to 33,42 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
179 941 |
100 788 |
100 788 |
179 967 |
113 463 |
113 463 |
Fun Club |
104 944 |
62 157 |
62 157 |
109 964 |
67 633 |
67 633 |
Bravo Girl |
99 850 |
47 121 |
47 121 |
99 864 |
46 808 |
46 808 |
Twist |
94 921 |
34 968 |
34 968 |
99 801 |
52 522 |
52 522 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” najchętniej kupowane