PHD Media Direction obronił obsługę budżetu mediowego Castoramy
Dom mediowy PHD Media Direction, w wyniku wygranego przetargu, utrzymał obsługę mediową firmy Castorama, z którą współpracuje nieprzerwanie od 12 lat.
Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargów Castorama nie podaje. Nie ujawnia też informacji, na jak długo zawarła umowę z PHD Media Direction. Ten dom mediowy zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Castoramy od 12 lat.
Nowy etap współpracy zainaugurowała kampania z okazji 19-lecia działalności Castoramy w Polsce. Akcja obejmuje m.in. loterię oraz reklamy w telewizji, radiu, na outdoorze oraz w mediach własnych firmy. PHD Media Direction odpowiada za dobór, optymalizację i zakup mediów.
Od niedawna kreacją reklam dla Castoramy zajmuje się agencja Gong. Reklamy jej autorstwa emitowane są właśnie w wybranych stacjach telewizyjnych - spoty pokazują zabawne rady dotyczące budowy, remontu, urządzania i dekorowania ogrodu.
Dołącz do dyskusji: PHD Media Direction obronił obsługę budżetu mediowego Castoramy